27 Temmuz 2011 Çarşamba

Nivea pure & natural

Severek kullandığım bir yüz kremidir kendileri. Karma ve çabuk sivilcelenen bir cilde sahibim maalesef :( o nedenle kendime uygun yüz kremini bulabilmek için uzun bir araştırma yaptım diyebilirim. Sonunda da bu görmüş olduğunuz kremi buldum. :)


Zaten Nivea nın kötü bir ürün çıkardığına şahsen henüz rastlamadım. Bu ürününüde benim gibi cilt yapısına sahip olanlara tavsiye edebilirim rahatlıkla.


Gramaj olarak ilk açtığımda gözüme çok küçük gelmişti. Hatta en fazla iki ay süreyle kullanabileceğimi düşünmüştüm. Ancak ürünü mart ayında almama ve de hemen hergün düzenli olarak kullanmama rağmen, beni daha en az bir ay rahat bir şekilde idare edebilecek bir miktar kabında duruyor :)

2 yorum :

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?