12 Ağustos 2011 Cuma

Alix avien 217 oje


Benim oje krizlerim tuttu yine bu aralar. Her ne kadar eskisi kadar artık sürmesemde yine de istediklerim benim olmalı moduna girdim :P Ah birde bulabilsem....
Dün akşam eve dönmeden hadi dedim bir şansımı deneyeyim, bir iki parfümeriye girdim. Aradığım renk hala alix avien zümrüt yeşili ve bir de yanına flormar ın 429 nolu ojesi eklendi. Ara ara yok hiç bir yerde sinir oldum.

Her neyse işte :) yine girdim parfümerinin birine. Alix avienleri görünce daldım içine ve ilk kez böyle yeşil renkli bir oje aldım. Çok hoşuma gitti walla :)  Bu arada yaza özel ne kadar değişik renkte ojeler var. Bon bon şekerleri gibiler. :) Artık klasik kırmızılar, pembeler birazcık geride kaldı gibi, sanki :S

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?