12 Ağustos 2011 Cuma

Avon Lipsticks

Blog yazmaya başladığımdan beri hep diyorum rujlarımdan da yavaş yavaş bahsedeyim diye, nasip bugüneymiş. İlk tercihim marka olarak diğerlerine nazaran daha sık kullandığım Avon rujları. Hoş, yazın bu sıcaklarda ruj bile sürmek gelmiyor içimden :P
İlk resimde görünen Avon'nun ultra color rich serisinden Sparkling warm rose. Rengini çok beğendiğim için aldım ama kendime pek yakıştırmadığım için nadir kullanıyorum. 


Bronz tende çok zarif duracağı kanaatindeyim. Yapı olarak yumuşak, Sürdükten sonra topaklanma olmuyordu uzun bir süre. Daha sonra rengi gittikçe, içindeki minik parıltıların dudağınıza yapışmış olarak kaldığını görüyorsunuz. 


Ultra color rich moisture serisinden Red kiss. Kırmızı rujlara karşı ayrı bir ilgim var ve bu ruj şimdiye kadar sahip olduğum en güzel kırmızı ruj diyebilirim. Yoğun bir yapıda. Fakat katalogda söylendiğinin aksine nemlendirme özelliği yeterli değil. Ancak buna rağmen yine de kalıcılık olarak güzel. 
Ben bu rujdan gayet memnunum. Kırmızı ruj severlerin ilgisini çekebilir.



Yine ultra color rich serisinden hayatımın ruju, bayılıyorum bu ruja, Instant mocca. Geçtiğimiz bahar ayınca almıştım yanılmıyorsam. Oda arkadaşımın elinde gördüm, o da yeni almış. "Sat bana, bu ruju istiyorum, nolur saaatt" diye yalvara yalvara aldım elinden. Çünkü bir sonra ki kataloğa kadar bekleyemezdim :D
Gerçekten yumuşak yapılı, topaklanmayan, canlı, güzel bir pembe. Ancak katalogda bu ruj nedense kahverengi tonlarında görünüyor. Her zaman Avon kataloglarına aldanmamak gerekiyor. Ben çoğu zaman ruj alacaksam tereddüt yaşıyorum. Öyle bir durumda devreye sizlerin güzel bloglar giriyor :)




1. Sparkling warm rose
2. Instant mocca
3. Red kiss

P.S   Yamuk dudağım için üzgünüm, daha güzel fotolar çekebilmeyi isterdim ancak elden ne gelir :D

8 yorum :

  1. instant mochayı bende çok beğeniyorum,sürümü yumuşacık ve rengini güzel veriyor.Benim dudaklarım pigmentli olduğu için bende daha koyu gözüküyor ama sanada çok yakışmış,red kiss'de çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. busesinem, teşekkür ederim güzel yorumun için :) bu instant mocha kesinlikle bitirince tekrar alacağım bir ruj :)

    YanıtlaSil
  3. Sat bana sat sat sat sat dediğin ruj cidden harikaymış... Satsana bana :/ :D

    YanıtlaSil
  4. Justuntitled, hiç güleceğim yoktu :D sağoll :))

    YanıtlaSil
  5. Ohh ohh project pan'den sonrası için alışveriş listemi kabartıyosunuz kızlar,yapılmaz ki bu :) Instant Mocha'yı çok sevdim ben dee.

    YanıtlaSil
  6. bende çok severek kullanıyorum :) golden rose 240 ı da tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  7. instant mocha hayatımın ruju mükemmel kaç tane bitirdim hatırlamıyorum tek korkum katologdan kalkması =) tanıtımların çok hoş aldım başı gidiyorum ilk postuna ulaşmak amacındayım =)

    YanıtlaSil
  8. Fluu, bende bayılıyorum instant mocha pembesine ama bir de gözünü seveyim avon katalog renklerine bir el atsın :P

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?