3 Ağustos 2011 Çarşamba

Avon True Colour Far (Smokey Eyes)

Malum öğrencilik zordur, öğrenci parasızdır, öğrencinin geçimi zordur ama öğrenci ne olursa olsun kozmetiğe yatıracak parayı mutlaka bulur :) işte bende öğrencilik hayatımın henüz bitmemiş olduğu o zamanlarda yani bundan 3 ay önce ( keşke bitmemiş olsaydı ) bu farı almıştım. Öğrencilikte gerekli ihtiyaçları sağolsun Avon dan karşılardık. Biz de yoktu öyle Mac kullanan :D


Bu far paletlerine, özellikle de resimde gördüğünüz smokey eyes a sahip olan o kadar çok arkadaşım vardı ki. Hatta bu serinin diğer renklerini,tek tek, paletler indirime girdikçe alanlar bile vardı. Maalesef çok sevdiğim arkadaşlarımın aklına uydum ve bende almış bulundum. 


Arkadaşlarımın çok severek kullandığı bu far paletinden ben şahsen memnun kalmadım. Renk yoğunluğunu hiç beğenmedim. Farı sürmeye kalktığımda, farın yarısından çoğu ya elimde ya da fırçada kalıyordu.


Beyaz ve siyah ya da gri çok sık kullanmış olduğum renkler normalde ama bu far paletine neredeyse hiç dokunmadım aldıktan sonra. Öylece duruyor çekmecemde. İndirim kataloğundan 13 liraya almıştım.


3 yorum :

  1. bu far bende de var;bir yazımda bahsetmiştim ama hiç güzel değil ya;renk verme 0 neredeyse:D

    YanıtlaSil
  2. Evet maalesef. gitti bizim 13 lira boşuna walla :D

    YanıtlaSil
  3. bir zamanlar öğrenciyken bende de vardı. beni farlardan soğutan yegane marka avon :)
    far falan kullanmıyorum :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?