23 Ağustos 2011 Salı

Bakalım bugün neler almışım :)


Herkese merhabaaa :) Bugün aldığım bir iki şeyi sizlerle paylaşmak istedim ve işte buyrun ...
Malum bayrama çok az bir zaman kaldı. Bugün ise akrabalarımdan bir ablam ile küçük çocuğuna bayramlık bakmak için çıktık. Eee tabi hazır çıkmışken kendimizide unutmadık. :) Hadi bakalım neler almışım ..


Bu bluzu Ambar adında bir mağazadan aldım. Her yerde indirim var bu aralar. Orasıda indirime girmiş. Çok güzel uzun elbiseler vardı. Hatta bir tanesinde aklım kaldı ama maalesef elbisenin göğüs kısmının bende ki duruşunu beğenmediğim için almadım :( fiyatı da 19 liraydı üstelik :( Onun yerine bu bluz gözüme ilişti. Beyazı ve dantel ya da örgü motifli bluzları genel anlamda severim. Bunun da kot üzerinde güzel duracağına inandığımdan aldım. :)  Bluzun fiyatı 20 lira.


Meşhur Pucca'nın geçen sene okumuş olduğum kitabından sonra, aldığım ikinci dizüstü edebiyatı kitabı. Pucca yı tek solukta okumuştum. O kadar eğlenceli bir kitap ki, keyifsiz bir insanın keyfini bence hemen yerine getirir. Bu " erkek dedikodusu" adlı kitabıda dün internette dolaşırken gördüm. Bugünde girdiğim bir kitapçıdan hemen aldım. Çok merak ediyorum bakalım bu da Pucca kadar eğlenceli mi? :) Eğer bu da hoşuma giderse, geriye kalan 6 dizüstü edebiyatı serisini de almayı planlıyorum şimdiden. Kitabın fiyatı 16 lira. Kapaktaki kızın oje rengi harika bu arada, değil mi? :)


Sevgili ojemrujumrimelim in sayfasında görmüştüm Emily nin dudak kalemini. Ben Emily nin göz kalemlerinden çok memnunum ancak dudak kalemini ilk defa alıyorum. Bu 202 numara. Ojemrujumrimelim de ise 203 numara var. Aslında benim hoşuma giden o olmuştu ama tesadüf ki ben de 203 ü bulamadım :) Kendisi de 202 arayıp bulamamış :) Denedikten sonra ürün ile ilgili bir post girmeyi düşünüyorum :) Fiyatı 2 lira.


Alix avien aseton nasıl bilmiyorum. Aldık, deneyeceğiz bakalım. Normalde Flormar ın asetonsuz olan oje çıkarıcısını kullanıyorum ancak bir kaç parfümeriye sordum fakat bulamadım :S Şahsen flormarın o oje çıkarıcısından ben çok memnun kaldım. Nette çok çelişkili yorumlar da okudum :) Beğenen var beğenmeyen var, doğal olarak :) Ben beğenenlerdenim. Bu aseton ise 2 lira. 
Vee son olarak Pentiden aldığım babet çorabı. Bu arada Penti de acayip bir indirim söz konusu. Bikinilerin parça fiyatı 5 liraya kadar düşmüş. Tekrar gidip rahat rahat bakmayı, denemeyi düşünüyorum. Seneye hazırlık :P babet çorabının da fiyatı 2.75. 

Bugünlük benden bu kadar. Görüşmek üzere xoxox

5 yorum :

  1. Güle güle kullan hepsini (: Bluzun çok şık, çok zarif (: Kitap yorumlarını bitirince bekliyorum, bu kitabı ben de merak ediyorum (:

    YanıtlaSil
  2. Aybencim teşekkür ederim. Kitaba başladım, şimdilik güzel gidiyor. bitirince mutlaka yazarım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok cici şeyler almışsın güle güle kullan :))

    www.irmakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bluz çok şirinmiş :)

    http://www.lookbookunlimited.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?