18 Ağustos 2011 Perşembe

Benim minik Lipgloss larım :)



Bu aralar sahip olduğum lipglosslar sadece bu kadar. Ne kadar da az görüyorsunuz :) Sıkça lipgloss kullanan biri olmadığımdan bu bile fazla aslında benim için . Ama beni çok çeken bir gloss görürsem hayır diyemem ve bunlara bir üvey kardeş getirmekten hiç çekinmem o da ayrı mesele :))
Resimde gördüğünüz sırasıyla;

1. Catherine Arley
2. Avon, sundance
3. Flormar true color, no 06
4. Moda (ne olduğu belirsiz, BIM den almıştım :)
5. Moda
6. Oriflame, very me- rasberry
7. Oriflame, very me - sporty

Catherine Arley hemen her kıyıda köşede kalmış, küçük kozmetikçelerde vardır. Sadece rengi hoşuma gittiği için almıştım. İşe yarayan bir özelliği yok maalesef. Avon'un lipgloss undan gayet memnunum genelde açık renkli rujlarımın üstünden bir kaç kat geçiyorum ışıltı vermesi için. Flormar'ın kokusuna bayılıyorum, kavunsu bir kokusu var gibi. Ben tam çözemedim. :) Ambalaj değişiliği olan ürünler arasından 3 liraya almıştım. Bim den aldıklarım fiyatlarına göre hiç te fena değil. sanırım 2 liraydı. oriflame ınkiler zaten güzel. yalnız 6 numara olan şurup gibi kokuyor. İçlerinde en beğendiğimse 7 numaralı olan. çok çok güzel. Pembe ruj üstüne sürüyorum genelde. Güzel bir parıltı ve dolgunluk veriyor. :))

3 yorum :

  1. Moda Makyaj malzemeleri nerede satiliyor,hic gormedim :/

    YanıtlaSil
  2. Sanırım sadece Bim de satılıyor :) Bim in haftalık belirli kampanyaları oluyor. Bazı kampanyaları içinde böyle makyaj malzemeleride oluyor. Öyle denk gelmişti almıştım. :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba..Bende ruj ve lipgloss hastasıyım :) Bugun sipariş verdim avondan rujlarım ve parlatıcılarım gelicek bakalım nasıllar :)
    guzel postun ıcın tşkler.. sevgiler :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?