26 Ağustos 2011 Cuma

Dün neler aldım?

Son 3-4 gündür hiç keyfim yok diyebilirim. Yapmam gereken çok fazla şey varken, elim hiç birşeye gitmiyor. Blog benim en büyük eğlencem haline gelmişken şu son 1 ayda, onunla bile pek ilgilenesim yok, o derece kötüyüm yani.. Sanırım " yeni mezun depresyonu" na girmeye başladım :S. Dün de çok küçük bir alışveriş yapmıştım. Aldığım iki parça şeyi sizinle paylamak istedim. Buyrun fotoğraflar..


Geçen gün çarşıya indiğimde penti de %75lik indirimi görmüştüm ancak bikini seçip deneyecek zamanım yoktu. O nedenle dün tekrar inmişken ilk işim pentiye bakmak oldu. Müthiş derece de ucuzdu bir çok ürün. Temmuz başı bikinimi yine pentiden almıştım 36liraya ( yine çok uygun fiyata almıştım bikiniyi, sezon ortası kaliteli ürünlerin 40-50 liradan aşağı olmadığı düşünülürse) Bu üstte ki modeli de13 liraya almış oldum. :)

Temmuz ayının başında almış olduğum model ise bu üstte gördüğünüz renkli çizgileri olan modeldi. Alt üst takım olarak almıştım. Bunuda çok seviyorum. Renkler 70lerin fosforlu, cafcaflı havasını yansıtıyor sanki :) ama dün aldığımı kendime daha çok yakıştırdım nedense :P


Boleroları aslında çok severim ama neredeyse hiç boleromda yoktur. Çoğu zaman yakıştırmam kendime ya da kombine edecek uygun birşey bulamam. Bu boleroyu da fazla araştırmadan, dün tekrar girdiğim ambar mağazasından aldım ve çıktım. Boyundan bağlamalı bir elbisemin üstüne giymek için aldım. Evde de denediğimde içime sindi. Bir ara fotoğraflayıp beğenilerinize sunabilirim :))


Ayrıca hepimizin Kadir gecesi mübarek olsun ve ettiğimiz tüm duaların, kıldığımız tüm namazların kabul olması dileğiyle. Hayırlı bir gece geçirmenizi diliyorum. 

Sevgiler... 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?