28 Ağustos 2011 Pazar

Flormar aileme iki yeni üye :)


Bizim burada ki kipada bir flormar standı var. Bayılıyorum oraya. Flormarın bütün ürünleri var :)) Yalnız görevliler yüzlerinde bütün flormar ürünlerini barındırıyorlar :P Neden bu işte olanlar 3 kilo boya sürmek zorundalar yüzlerine hiç anlam veremem. Daima hafif makyajdan yana olan ben için, çoğu zaman yadırgadığım bir durum. He neyse.. Bu iki sevimlide dün payıma düşenlerde :)



Flormarın sanırım yeni çıkardığı bir lipgloss bu "pretty". Daha önce görmemiştim. Stang görevlilerininde başının kalabalık olmasını fırsat bilerek kendi kendime rahatça inceleme fırsatı buldum, aksi takdirde çok rahatsız oluyorum ve iyice inceleyemiyorum ürünleri. 


Fiyatı diğer glosslara göre daha düşüktü. 8 liraya aldım. Glossun kodu ise P808. Renk seçenekleri yine fazla ve mutlaka herkesin zevkine hitap edebilecek bir renk vardır. Benim tercihim hemen hemen her zaman olduğu gibi pembeden yana oldu :)  Sürümü kolay, yapış yapış bir his bırakmadı bende. Rengi gayet yoğun veriyor. Gloss meraklılarının gidip görmesinde fayda var diye düşünüyorum :)


Stand daki ojelerde gözden kaçırılacak gibi değildi. Flormarın ürettiği tüm ojeler mevcuttu biri hariç!! o da 429 nolu ojesi. Yahu kime sorsam kalmadı diyip duruyor. Dün yine aynı cevapla karşılaştım. Üzüldüm tabi ilk başta
 ama bu ojeyi fark edince 429u unuttum anında :)


 Parlament mavisi ve moru içinde barındıran değişik bir renge sahip :S  walla helal olsun flormara iyi iş çıkarıyor son zamanlarda. Hem ucuz hem kaliteli. Bu ojenin kodu U33. Yani bu oje bitmesinnnn!!! :))
Oje ile ilgili birşey daha.. Çok simli olduğu için temizlerken elinizin her yeri sim oluyor. :) 


7 yorum :

  1. Aa bendeki glossun aynısı (: Ama bende farklı bir rengi var (: Güle güle kullan hepsini (:

    YanıtlaSil
  2. Glossun rengi harika..
    Flormarın göz kalemleri çok yumuşak oluyor sürümü çok rahat özelliklede beyaz göz kalemi.

    YanıtlaSil
  3. Beril teşekkür ederim. Flormarın göz kalemlerini daha önce kullandım ama çok aktığı için tercih etmiyorm artık. onun yerine golden rose un emily adında çıkarmış olduğu göz kalemleri var. çok daha memnun kaldım. ama flormarda bir değişiklik varsa kalemlerinde bilemiyorum...?

    YanıtlaSil
  4. sim falan yok demi glossun içinde resimde yok gibi görünüyo ama..??

    YanıtlaSil
  5. U33 gerçekten inanılmaz güzel bir oje :) inanır mısın ben de ilk sürdüğümde lütfen hiç bitmesin demiştim :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?