12 Ağustos 2011 Cuma

Flormar aydinlatici far


Benim için makyajda göz altı kapatıcısı ve aydınlatici far olmazsa olmazlardandır. Hatta öyle ki kapatıyıcı sadece göz altıma değil tüm göz çevreme uyguluyorum, göz kapakları da dahil. Daha aydınlık ve far içinde daha düzgün bir zemin hazırlamış oluyorum. Her neyse gelelim asıl konumuza. Ben Flormar ın ürünlerini seviyorum, hem uygun fiyatlı hemde kalite açısından iyi. Bu far ı da uzun zamandır almayı düşünüyordum. Neyse ki diğer aydınlatıcım kullanılamaz hale gelince soluğu parfümeride aldım bugün :)


 Fotoğraflarda gördüğünüz M05 nolu far ı aldım. Hatta akşam makyajımı yaparken kullandım. Kalıcılığı ve matlığından ve de aydınlatma özelliğinden ilk seferde tam puan aldı benden. Zannedersem bittikçe alacağım ürünler arasına girecek. İlk izlenim gayet olumlu. Sizlerde düşünebilirsiniz. Fiyat olarakta 7.5 liraya aldım.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?