3 Ağustos 2011 Çarşamba

Flormar True Color Far

Bu farı bir kaç ay önce, mor far almak niyetiyle girdiğim bir parfümericiden almıştım. Flormarın sonradan yaptığı ambalaj değişikliği nedeniyle bu farlar bir köşeye kaldırılmış :)) Ben içlerinde mor renk far araken, bu karşı koyamadığım güzellikteki renge rastladım :)) Sık sık fark sürmek adetim değildir. Ancak bu far ı aldıktan sonra adet edinmeye başladım :) 




Kalıcılığı fena sayılmaz. Orta düzeyde. Renk yoğunluğu çok iyi sayılmaz. Tam tonunu tutturabilmek için bol miktarda sürmek gerekiyor. Rengini çok sevdiğim favori farlarım arasında. Bu renk tonundan hoşlananlar için çantada olması gerekecek farlardan biri :))




Fiyat olarak sanırım 3,5 liraydı.

3 yorum :

  1. Birlikte aldığımız bu farı bloğunda görmek çok güzel canım... Rengine hala hastayım :)

    YanıtlaSil
  2. aa bu farın 4 rengi de bende var (: başarılılar da oldukça ama epey eskiler (:

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?