15 Ağustos 2011 Pazartesi

Gabrini (smokey eyes) eyeshadow


Ben Gabrini farlarının bu kadar iyi olabileceğini düşünmemiştim doğrusu. Konu far olunc genel olarak tercihim hem kalite hemde fiyat uygunluğu açısından çoğunlukla flormar olmuştur. Ancak bu far hem kalite açısından flormara eş değer hemde yarı yarıya çok daha ucuz.


Mezuniyet makyajımı yapmak için far arayışına girmiştim 2 ay önce. Bu gibi akşam etkinliklerinde dumanlı göz makyajı yapmayı daha uygun görüyorum, fazla aşırıya da kaçmadan. Bu far ı da içinde hemen herşeyin bulunduğu 4-5 katlı mağazalar olur ya, her şeyin en ucuzunu bulabildiğimiz, işte bu farı da öyle bir yerden almıştım. Fiyatı 6 liraydı.


Hem kalıcılık, hem yumuşaklık, hem renk yoğunluğu açısından çok memnun kaldım. Bir kaç renk seçeneği daha vardı. Denk gelirseniz bir göz atın derim :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?