18 Ağustos 2011 Perşembe

Golden Rose lipstick 240


Golden Rose'un meşhur 240 numaralı ruju. En çok sevdiğim rujlarımdan bir tanesidir kendisi.
Bir kere rengi bana göre çok doğal. Benim neredeyse sürekli olarak çantamda bulundurduğum bir rujdur. Hangi ruju süreceğime karar veremediğim zaman imdadıma sevgili 240 yetişir. :)



Kurtarıcı bir renk olmasının yanı sıra en beğendiğim özelliği de nemlendirmesi. Gerçekten güzel bir nemlendirmeye sahip. Ben genelde ruj sürmeden önce koruyu sürüyorum, ruj dudaklarımda pütür pütür durmasın diye. Ancak bu ruju kullanırken ekstra bir nemlendiriciye ihtiyaç duymuyorum. Kendisi yeterince nemlendiriyor zaten. Fiyatına gelince, gösterdiği performansa göre fiyatı çok çok aşağıda alıyor ki bu da bizim için harika birşey. Ben 6,5 liraya almıştım. Bitince tekrar almayı düşündüklerim arasında. Bence herkeste bulunması gereken bir ruj :)

17 yorum :

  1. Güzel nemlendirdiği belli oluyo:) renk çok güzel yaa 6.5liraya görsem kaçırmam. şu an pahalandı mı bilmiyorum ama burdaki kozmetikçiler 1i 3le çarpıp öyle satar böyle şeyleri:)

    YanıtlaSil
  2. Haklısın, bazı yerlerde onun kirası, bunun dıdısı derken fiyatlar biraz uçuk olabiliyor. ama netten de araştıdığıma göre 9 liranın üstünde bir fiyat görmedim ama ortalama 6-7 lira.

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim rengini (: bulursam almayı düşünüyorum (: güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
  4. Aybencim teşekkür ederim. Bence de almalısın, kaçırma derim :)

    YanıtlaSil
  5. ay bu benim de favori rujum bayılıyorum buna tesadüfen almıştım ama kurtarıcım oldu

    YanıtlaSil
  6. Golden rose un bu serisinin, sadece bu ruja bakarak harika olduğunu düşünüyorum. diğer renklerinide araştırmak lazım aslında :))

    YanıtlaSil
  7. rengi gerçekten çok hoş almayı düşünüyorum kesinlikle...blogunu yeni gördüm çok hoş banada beklerim :D

    YanıtlaSil
  8. thestyleblog, teşekkür ederim. :) al al, kesinlikle, çok kurtarıcı bir ruj kendisi :D

    YanıtlaSil
  9. Az önce bu ruju modasetten sipariş etmiş bulunmaktayım kargo da ödemedim hihih 5.90a geldi bana yani oley çok mutluyum çabuk göndersinler ama:P Bu arada kredi kartımda dolan boşluğun faili olarak seni ve yazdığın bu yazıyı seçiyorum. Suçlusunuz kuzum! :D

    YanıtlaSil
  10. Ohhhh böyle suça can kurban ne güzel ne mutlu bana :D şimdiden iyi günlerde kullaann :)

    YanıtlaSil
  11. Çok seviyorum ben de bu tonları yaa,sana da çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  12. teşekkür ederim, yamuk dudağıma en çok yakıştırdığım rujdur kendisi :D

    YanıtlaSil
  13. bu rengi şuan gördüm ve bayıldım :)bende 225 ve 212 var.iki rengide severek kullanıyorum.240 renk burada göründüğü gibi mi? (bazı bloglarda renkler çok farklı olabiliyor )

    YanıtlaSil
  14. evet aynen görüldüğü gibi :)yalnız bu foto da çok fazla sürmedim ruju. tek kat. ben genelde yoğun sürüyorum rujları ama bu tek seferde .. :)

    YanıtlaSil
  15. bende bu akşam hemen aldım... iyiki tanıtmışsın canım çünkü tam aradığım renkmiş ve rengide fotograftakiyle aynı :))

    YanıtlaSil
  16. çok sevindim :)) iyi günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  17. ben de bu seriden 2 ruj aldım. favorim oldular.çok güzeller

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?