20 Ağustos 2011 Cumartesi

Kırıkkale özlenir...


Otobüs durur ve muavin seslenir " Kırıkkale üniversitesinde ineceklerrr..." Otobüsün yarıya yakın kısmı iner. Zaten öğrenci oldukları bellidir her hallerinden. Aralarında kaç kişi ben gibi kayıt yaptırmaya gelmişti bilmem ama yeni gelenler için eminim kafalarında o soru yankılanıyordu. "Nereye geldim ben? Hani üniversite nerede? Bu dağ başı mı? " Koca üniversite yazısı arkasında koca bir dağ, sağ tarafında küçük binalar, sol tarafında ise sanayinin devamını andıran koca koca binalar... Nerdeydim Allah'ım ben?...
İşte bunlar benim ağzımdan tam 4 sene önce dökülen sözler.. Biliyorum ki daha nicesi bu sözleri söyledi ve niceleri de söyleyecektir. .
Ama insanoğlu ne kadar nankör meğer. Aşırı ön yargılıyız sanırım. Şu an saat sabahın 6sı. Ben bu post u neden bu saatte yazıyorum bilmiyorum. Belki de yazmak için en doğru saat buydu. Uyku tutmadı, yattım yatağıma, düşünüyorum, sadece onu düşünüyorum, içinde bıraktıklarımı, arkamı dönüp el salladıklarımı. Yengeç burçlarının tipik özelliğidir bu, geçmişlerinden asla kopamazlar. Aslında kötü bir özellik.. Yeni  başlangıçlar yapmak çok zor oluyor benim için. Ve şimdide yeni bir başlangıç zamanı !
4 sene önce beğenmediğim bu şehir var ya, nasıl bir büyü yaptı bana bilinmez, ben onu şimdiden çok özlüyorum. :( Bilir misiniz bir çok kişi nefret eder Kırıkkale'den. Niçin nefret ederler? Barları, diskoları yok diye mi? ya da küçücük bir yer, gençlerin hoş vakit geçirebilecekleri yerler pek yok diye mi? Herkesin kendince var bir sebebi. Kimi der ben eğlenmek istiyorum eğlence yerleri yok, kimi der insanları kaba, kimi der dağ başı çok sıkıcı .. liste böyle uzar gider...Ben, artık ikinci memleketim dediğim Kırıkkale'yi tanıdıkça, her geçen gün sevdim. En çokta neyini sevdim biliyor musunuz? Dağların arkasına saklanan güneşi ve saklanmadan önce dağlara yansıttığı rengini, dağlarla olan uyumunu. Gün batımının sadece deniz kenarında anlamlı olabileceğini düşünürdüm, yanılmışım! Sonra bana verdikleri var Kırıkkale'nin. Harika 2 öğretmen, asla unutamayacağım, sonra candan öte dostlarım, sonra ailem kadar sıcak, çok sevdiğim ve hep yanlarında olmak isteyeceğim 2 aile ve bir kaç sevgili Kırıkkale li abla ve abiler :) ve en önemlisi de ( Allah nasip ederse) gelecekte kocam diyebileceğim insanı verdi bana bu şehir. Ben onu nasıl sevmeyeyim ki :)
4 harika yıl geçirmişim sevdiklerimle. Belki çılgın şenliklerimiz, barlarımız, deli dolu eğlencelerimiz yoktu şehrimizde hatta şehirde değil il :) ama küçük bir cafe de oturup arkadaşlarımla çayımızı içerken ettiğimiz muhabbetlerin, evlerde toplanıp kızlı erkekli yediğimiz öğrenci yemeklerinin, çalınan gitar ve bağlamaların, söylenen türkülerin yerini başka birşey tutabilir mi?
Nerede olduğumuzun önemi yok aslında. Yeterki yanımızda sevdiğimiz bir kaç kişi olsun. Onlarla herşey güzel, her yer hemde.. Bana güzel.. Size de güzel olsun umarım :)
ve Kırıkkale' me bir not ;
Sevgili Kırıkkale'm, senin içinde barındırdığın ve benim ayrılma vaktim geldiğinde arkamı dönüp el salladığım sevdiklerim var ya, onlara, ben tekrar gelene kadar, çok iyi bak! Hepinizi özlüyorum... <3

9 yorum :

  1. ayy sendemı yengeç brcuymussun yeyım kıs senı sevıyorum yngeclerı yukselenım ay brcum yengeç bnmde cogunlugu tasıyorum ozllklerını..
    ahh ahh aynı seylErr bende ılk gıttıgımDe orada oturup aglayanlaR dağ sonuçDa bır ılCede ya dusundumde belkıde oyle ortamlar olsaydı pısman olcagımız seyler yabıcakdık daha buyuk hatalAr ıyıkıde olmadı dıyorumm o dag basında bıle açık sacık mını etek gıyen vardı herkes garıb garıb bakardı o kıza bıkac tne vardı o tarz gıyınnen ınsanları gormemışler yaslı baslı ınsanlAr naparsın ısde olede gıyınılmez ama kızın tarzı işde ne dıycen :D bana ters ama oyle yetısmedım yabancı ulkede kımse donup bakmaz orda olsa gıyerı belkı ama bu ulkede zoR..dedıgım gıbı her işde hayır vardır ben sukredıyorum ozlemem dıyordum ama sanırım bıraz ozlem var oksıjenıne sakin ve dıngın bır havası vardı oranın arkadaşlıkları iSe boş ama bır kısı kaldı oda reyhan dedıgım arkadaşım hakıkatlı kızdır,guzel ıcden ve samımı yazmıssın sımdi kımse oyle degıl ne mutlukı karsına sevebılecegın kısılEr cıkmıŞ senın adına mutlu oldUmm ..denız kenarı bende ısderdım sehır olsun cevre olsun ama gercekden hebsı boş hepsi daha cok hata yapabılmek ıcın sunulmuş biR orTam bencE sınav bence ıyıkıde bız o sınavdan gecmedık unutma her yolda her işte bır hayır vardır tühh dedıgın şeyee uzuldugun şeye yarın şükredersinn allaha ıyıkıde olmadı diyee...
    sevgılEr...mutlu kall...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Kesinlikle her işte var bir hayır gerçekten. Üniversite sonrası kiminle konuşsam herkes okuduğu üniversite çevresini çok arıyor. Her şeyi görüyorsun. Iyisi ve kötüsü ile ama senin de söylediğin gibi bunların hepsi bize tecrübe :)

      Sil
    2. aynen oyle cınım hıc pısman olmamak lazım ne yabdıysan ne yaşadıysak kAR kaldı biZe....:)

      Sil
  2. Bende kirikkalede okuyorum ve bnde yengec burcuyum. :) yazdigin her kelimenin,noktasindan virgulune kadar haklisin.Evet yengec burcu gecmisi hep hatrlar, sorgular, kendini yipratmak icin elinden geleni yapar : D

    YanıtlaSil
  3. Umarim geçmişe döndüğünde çok güzel anılar ile hatırlayacagin bir üniversite hayatın olur. Şimdi oralar daha gelişip kalabalıklasmiştır :-) ama dedıgim gibi yeterki çevren ıyi olsun gerisi çok da önemli olmuyor. Yorumun için teşekkür ederim. Kırıkkale den bir yorum okumak beni mutlu etti :-)

    YanıtlaSil
  4. Umarim geçmişe döndüğünde çok güzel anılar ile hatırlayacagin bir üniversite hayatın olur. Şimdi oralar daha gelişip kalabalıklasmiştır :-) ama dedıgim gibi yeterki çevren ıyi olsun gerisi çok da önemli olmuyor. Yorumun için teşekkür ederim. Kırıkkale den bir yorum okumak beni mutlu etti :-)

    YanıtlaSil
  5. bende yengec burcuyum kırıkkalelıyım yazdıkların cok guzel cok tesekkur ederım :::::D loreal ınfallıble fondoten ararken buldum senı ne yalan soyleyım ben bıle unıverıste acılınca gelen arkadasların sevmeyecegını dusunmusdum dıger ıller gıbı deıldı kırıkkale ama ınsanalrı sıcakdır. senınde sevene cok emenun oldum bn bıle suna ozledım memleketımı sayende :::D sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da sevgilerim hemşerim :) Memleketin samimi, sıcak, candan. Öyle ki hep ikinci memleketim Kırıkkale derim uzun zamandır. Bağlandım ve öyle kaldım. :)

      Sil
  6. Hay agzini yerim senin yaa :)) aslan kirikkaleli:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?