4 Ağustos 2011 Perşembe

Maybelline Dream Touch Blush

Maybelline ürünlerini, özellikle de rimellerini çok seviyorum. Kalite açısından güzel, fiyat açısından uygun bir marka. Zaten bilmeyenimiz ve ürünlerini kullanmayanımız yoktur :) 
Uzun zamandır krem allık diye yanıp tutuşuyordum. Maalesef ki gümrük yasağı yüzünden uygun fiyatlı, güzel ürünlerden de mahrum kaldık.Türkiye de ise maybelline nin sadece köpük allığı vardı. Ki köpük allık için çok çeşitli yorumlar vardı. Kimisi çok güzel olduğundan bahsederken kimiside çok çabuk kuruduğundan bahsetmiş. Yorumları okuyunca 25 lira vermeye kıyamadım açıkcası :P


Hal böyle olunca ve benim krem allık arzum artınca, Finlandiya'da ki yengeme söyledim sağolsun o da araştırmış ve bana maybelline'nin aynı köpük allığı gramajındaki krem allığını almış. Paketi açınca ilk köpük allık zannettim ancak şükür ki değilmiş :) Bu arada Finlandiya'da da krem allıkların pek yaygın olmadığını öğrenmiş oldum.


Gel gelelim bu allığın içeriğine :) Hafif ve sürümü kolay, orta kalıcılıkta bir ürün. Rengi çok güzel, pembe seven biri olduğumdan, benim için yenilesi bir ürün :)) İster parmakla ister fırça ile sürün, sonuç değişmiyor.Çok kolay sürülüyor ve kolayca dağılıyor.


Ben, aşağıda gördüğünüz resimde bileğime fırça ile sürdüm. Gayet mat bir ürün. 
Ben seviyorum :))

6 yorum :

  1. Sonunda kavuştun allığına:) ben de istiyorum, son zamanlarda ilgimi çekmeye başladı fıstık. sürüdükçe seni hatırlarım artık :)

    YanıtlaSil
  2. Bu rengi de çok goş cidden, bunu da mı alsam napsam:p

    YanıtlaSil
  3. sim var ma içinde

    YanıtlaSil
  4. hafif bir ışıltı veriyorç tam anlamıyla simli diyemem.

    YanıtlaSil
  5. gerçekten bu rengi de çok güzelmiş,güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?