16 Ağustos 2011 Salı

Midi pazar alışverişim



Oturduğumuz sitenin çevresine her salı "salı pazarı" mız kurulur. %90 sebze-meyve içeriklidir. fakat ben her hafta o %10'luk kısmını dolaşmaktan büyük keyif alırım. Arada hoşuma giden şeyler olur alırım. Bugünde annemle çıktık şöyle bi dolaştık. Fotoğraflarda görmüş olduğunuz çiçek desenli bluz u ve pul işlemeli el çantasını aldım ( aslında cüzdan da olabilir emin değilim ) :D
Bluzun fiyatı 3,5 lira. üzerindeki çiçek deseni çok hoşuma gittiği için aldım. Artık günlük, pazara, bakkala falan giderken giyerim :P Annem çok kızar bana günlük giymek için kıyafet aldığımda. Ona göre bu gibi şeyler bir yerlere gidileceği zaman giyilir, ancak eskidiklerinde günlük olarak kullanılır. Sizde durum nasıl ki? :)
Çantanın fiyatı bana biraz fazla geldi aslında. 10 liraya aldım. Ama çok hoşuma gittiği için, annemde sağolsun sevdiysen al kızım diyince.. ( henüz kendi paramı kazanmayınca insana biraz dokunuyor bu yaşta anneden babadan para almak ) :P 

4 yorum :

  1. Çantana bayıldım, çok şıkmış (: güle güle kullan (: ben de Aydın'daki salı pazarını çok severdim, ama eski tadı kalmadı artık, çok özlüyorum pazara gitmeyi.

    YanıtlaSil
  2. Annene katılıyorum:)) Eskiyince giyilir bence de:)

    Çanta (ya da cüzdan) güzel:) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. hanımlar ikinize de çoook teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  4. çantaya bayıldım ya ne iyi etmişsin almakla süpermiş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?