2 Ağustos 2011 Salı

Monteil Allık Fırçası

Bu sevimli allık fırçasını daha önce kozmosimin blogunda görmüştüm. :) O zaman görüpte çok sevdiğim fırça bugün bana nasip oldu. Mutluyummmmm :))


Fırçanın kılları o kadar yumuşak ki ... :) ve o renkler o kadar güzel ki . . Mağazada gördüğümde bu sevimli şeyi, ilk bir şaşkınlık yaşadım. Sonra ona sahip olma isteği artmaya başladı. Bir süre kendimle yaptığım savaş sonrasında yenik düştüm ve kendimi kasada buldum :P 




Aslında pahalı bir ürün değil ancak kullanmayı pek düşünmediğim şeylere, sadece sahip olmak için para harcayan biri olmadığım için çok düşündüm ama sonuç negatif :))


Bu güzel şeyin fiyatı 8.75 TL

1 yorum :

  1. ne güzelmiş bu fırça bence iyi ki almışsın,iç sesini boşver ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?