7 Ağustos 2011 Pazar

Var mı G.Kore dizileri gibisi :))

Aranızda hiç Kore dizisi yada filmlerini izleyen oldu  mu bilmem ancak içinizde azda olsa merak duyan birileri varsa hiç durmasın ve hemen izlemeye başlasın :)
Ben ki uzak doğu ilgimi çekmeyen, japonca ve korece gibi dilleri çoğu zaman yadırgayan bir insan iken, geçtiğimiz kış aylarından itibaren G.Kore müptelası olmuş durumdayım. Hatta öyle ki gördüğüm Koreli turisleri bağrıma basmak istiyorum :D
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki sizde ben gibi romantik komedi ya da dram düşkünü kişilerseniz mutlaka bir göz atın derim bir göz atın derim :) Peki ne var bu dizilerde ki bir izleyen bir daha kolay kolay bırakamıyor? 
Öncelikle ve asıl cevabı bence dizi uzunlukları. Maksimum 24, minimum 14 bölümden oluyor bu diziler. Böylelikle izleyiciyi sıkmadan, heyecanlı şekilde sona doğru sürüklüyor izleyicisini. Olaylar bizim dizilerimizde ki gibi bir müddet sonra kabak tadı vermiyor. Ayrıca muhafazakar insanlar, belli belli maaşallah. Bizim bir çok dizimizde olduğu gibi "izle çocuk nasıl yapılır öğren" tarzında hiç bir sahneye rastlamadım ne dizilerinde ne de filmlerinde.
Konuları çoğu zaman klasik ancal işleyiş o kadar güzel ki gerçekte öyle bir aşkın olabilme ihtimaline sonuna kadar tutunmuş oluyorsunuz dizilerin sonunda :)
Dili ilk başta yadırgamış olabiliyorsunuz, fakat sonrasında ben müthiş bir ilgi duydum hatta dizilerde öğrendiğim yapıları, kelimeleri evde kendi kendime söyler buldum kendimi :D
Kızları çok şirin, olduklarından çok daha küçük gösterdikleri belli. Erkek oyunculara gelince, Türkiye de yoğun bir hayran kitleleri olduğu ortada. :) 

Aşağıya, severek izlediğim bir kaç dizi fotoğrafını yükledim. Beğenilerinize....

Boys Over Flowers

 Personal Taste

Playful Kiss

Im Sorry I Love You
ah ahhh ne ağladım ne ağladım bu dizide..... :)

8 yorum :

  1. Hiç G.Kore dizisi izlemedim ama bi kaç film izlemişliğim var. Hatta Hırçın Sevgilim'in hem Güney Kore yapımını hem de Amerikan yapımını izlemiştim ve şöyle bi durum var ki Güney Kore filmindeki sıcaklık Amerikan sinemasında yok. Hem de o kadar para yatırılan ABD sinemasında. Gerçi parayla saadet olmaz diye çok meşhur bi laf var zaten :P Her neyse... Ben de seviyorum filmlerini kısacası :)

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum, o sıcaklığı G.Kore yapımı dışındaki film ya da dizilerde bulmak zor, alıştıktan sonra :))

    YanıtlaSil
  3. daha önce 1-2 tane trt de izlemiştim
    bu yazın sayesinde feci sardım ...netten 2 dizi bitirdim bile
    personal taste ve playful kiss
    şimdi neye başlasam acep
    teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. izlediğin o iki dizi çok güzel gerçekten :). coffee prince i de tavsye ederim. o da eğlenceli diziler arasında. ama aşk macera ve eğlence hepsi bir arada stersen boys over flowers derim toplam 24 bölüm :)

    YanıtlaSil
  5. bof yaa çok güzel:) ama benim için secret garden'ın yeri başka ilk izledim kdrama:)bu arada muhafazakar oluşları benim de dikkatimi çekti, boftan sonra gu jun pyo ismine tatlım söylenişi çok güzel geliyor kulağa, bir gün kedi medi alırsam adını gu jun pyo koycam:P

    YanıtlaSil
  6. :)) haklısın sochic. kulağa hoş gelen bir isim. Şu secret garden a bende bi göz atayım bari. çünkü bnde çok duydum adını :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de aynı sen gibiydim ama son bir kaç yıldır ayrılamıyorum dizilerinden :))

    YanıtlaSil
  8. J.d aynen bende dizi izlemek istediğimde direk aklıma kore dizileri düşüyor kıştan beri.. bakalım ne zaman geçecek ya da ge3çecek mi :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?