13 Ağustos 2011 Cumartesi

Yine Alix Aviennn


Şimdi birde Alix avien e taktık kafayı iyi mi? :) Dün akşam bir aklıma geldi sarı oje diye. Yok yani geçmiyor. Hani sarıyıda seven bir insan değilimdir aslında. Ama nedense bilmiyorum ondan bir gün önce o yeşil ojeyi alırken görmüştüm. Demek ki aklımda kalmış. Neyse yapacak birşey yok, kardeşim özel şöförüm gibi oldu zaten götürdü beni sağolsun. Aldım ve rahatladım :D


İşte bu kafama taktığım sarı ojem ve nar çiçeği olarak tanımlayabileceğim bir diğer ojem :D
Sarının içinde altın sarısı pırıltılar var. 
Siz ne düşünüyorsunuz bu renkler hakkında hanımlarrr ? :))

7 yorum :

  1. Burada (: http://gokyuzukokusu.blogspot.com/ (:

    YanıtlaSil
  2. sarıya bayılıyorum, yesile de. alıyorum ama kullanamıyorum ne yazık kı :) ofisteki bakışlardan çekınıyorum sanırım :D

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Gamze,biliyorsun ki insanları düşünecek olursak bir çok şeyden vazgeçmemiz gerekecek. Kendini mutlu hissedeceksen, bence sür gitsin, yap gitsin, kullan gitsin :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?