1 Eylül 2011 Perşembe

Aranan bulundu. Flormar 429 :)


Bu ojeyi nette gördüğümden beri arıyorum. Fakat her seferinde aynı şeyle karşılaştım. " Yeni gelmişti ama gelir gelmez bitti. Çok fazla satılıyor."  Dünde bayram ziyareti dönüşü annem kipaya girmek istedi, sağolsun ;) Ben tabi doğruca flormar standının yolunu tuttum ve bir baktım ki işte oradaaaa!!! :) Sonunda aradığımı bulmuş olmaktan dolayı çok mutluyum :))


Bu çok meşhur ve artık hemen herkesin tırnaklarından gördüğüm ojeye gelince. . Sürümü yine her zaman ki gibi kolay. Yoğunlu çok iyi. Ben her zaman çift kat sürerim fakat buna tek kat yetti. Renk olarak daha önce tanıtmış olduğum Chissa ya benziyor. Flormar onun bir kaç ton daha koyusu sadece. 
Sevgiler xoxoxo


6 yorum :

  1. Ben de bayılıyorum bu ojeye valla ama henüz görmedim hiç. Netten sipariş verirsem atcam sepete :) Tırnaklarına çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Justintitled, teşekkür ederim :) parfümerileri sık sık kontrol et. bir yerden çıkar mutlaka :)

    YanıtlaSil
  3. Beğendim, güzel bir renkmiş :)

    YanıtlaSil
  4. güzel renkmiş,bu kadar meşhur olmasına şaşmamalı:)

    YanıtlaSil
  5. Bende de var bu,süper bir renk !! Her gören çok beğendi :D

    YanıtlaSil
  6. ayyy çok güzel renk yaa çok beğendim .

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?