7 Eylül 2011 Çarşamba

Bugün neler aldım?


Uzun zamandır annemle çarşıya inmemiştim. Hoş, bir işimiz olmayınca da indiğimiz yok ya neyse :P İşlerimizi hallettikten sonra biraz çarşı pazar dolaştık. Bugünlük payıma düşenler bunlar oldu..
Aldığım bluz u ayrı şekilde fotoğraflamadım. Pazardan 5 liraya aldım. Normalde leopar desenli şeyleri pek sevmem ama nedense bu bluzu çok severek aldım.


Bu aynaları çarşıda yeni yeni görmeye başladım. Hani kapaklılarına alışkınız ama bu tarzların bu boylarına daha yeni rastlıyorum. Çok hoşuma gitti. Aslında kendime almadım bunu. Hediye edeceğim sevdiğim bir küçüğüme.   Benden küçük olmasına rağmen bu gibi konularda zevklerimiz çok uyuşuyor o yüzden beğeneceğini düşündüm. 


Bu minik bozuk para cüzdanı bence çok sevimli. Pazardan aldım 3,5 lira :) Bu tarz cüzdan kullanma alışkanlığım yok aslında ama yine de işe yarayan bir konum bulurum ben onun için. Para taşıması şart değil :) 




Toplamda 3 bölmesi olması güzel :) 


Mecitefendinin bitkisel yağlarını seviyorum. Özellikle de badem yağı çok işe yarıyor eğer kirpikleriniz ve kaşlarınız seyrekse. Bu kremlerini de internette bir kaç yerde görmüştüm. Bugün de yol üstünde ki bir aktara girdim ( sadece doşalmak için. ben aktarları çok severim, kokuları ve görüntüleri keyfimi yerine getirir ) Gözüme bu krem ilişti. Yüz kremi olarak aldım. Testerını elime denedim, hemen emdi ve yağlı bir his bırakmadı. Yüzümde denediğimde nasıl bir sonuç alacağım merak ediyorum.


Denemek amaçlı küçük boyunu tercih ettim. Fiyatı 5 lira. 


Mutlu günler,
Sevgiler xoxoxo

5 yorum :

  1. Güle güle kullan hepsini canım (: Özellikle aynaya bayıldım ya, eski zamanlardan kalma gibi, çok hoş (:

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullann :))

    www.irmakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bende aynada takılı kaldım çok nostaljik çok hoşuma gitti cüzdanın ve bluzunda çok cici cnm güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  4. leoparı bende severımm yesınlerr senın leoparınıı :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?