10 Eylül 2011 Cumartesi

Elf Blush (Pink Passion)

Aslında bu postu çok daha önceden yazmayı planlıyordum, ancak kısmet bugüneymiş.  Sizlere, sevgili The magic of makeup blog sahibesinin bana göndermiş olduğu hediye olan Elf pink passion blush u tanıtacağım. Buradan kendisine tekrar teşekkürlerimi sunmak istiyorum. Kendisinin blogunda görüp satın almak istediğim bu ürünü bana çok sağolsun hediye olarak gönderdi. Teşekkürler sevgili The Magic of  Makeup <3


Ürüne gelecek olursak. Pembesi sahip olduğum diğer pembe allıklara göre daha açık. Tam bir şeker pembesi.    İlk bakışta sadece beyaz tenlilere göre olacağı düşüncesi bende belirmiş olsada, ben bir kumal olarak kendime yakıştırdım. Hiçte abartlı durmuyor. Yanaklara tatlı bir pembe görünümü veriyor. 


The Magic of  Makeup kendi sitesinde de belirtmişti. Arzu ederseniz oradan da yorumlarını okuyabilirsiniz tık tık
Biraz fazla toz toz oluyor. O nedenle ben fırçaya mümkün olduğunca az alıp üflemeden yanaklarıma uyguluyorum. Kalıcılığına gelince Flormarın pretty compact serisinin allıklarına benzettim. Orta derece yani. 


 Burada da flaşlı ve flaşsız hallerini görüyorsunuz allığın. Ben bu toz allığın rengini diğer toz allıklarıma nazaran daha çok beğeniyorum. Hediye oluşuda ayrı bir değerli kılıyor bu allığı.  Tekrar teşekkürler The Magic of Makeup :)

2 yorum :

  1. rica ederim, bol bol kulaklarımı çınlatmışsın senin blogunda bu allığı görmek de bir ayrı mutlu etti beni :) sağlıklı güzel günlerde güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Çook sağol canım benim. kullandıkça seni hatırlıyorum hep :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?