25 Eylül 2011 Pazar

En saf göz makyajı temizleyicisi

      Bir Egeli olarak zeytin yağına ve zeytine hele ki zeytin yağı özlü ürünlere bayılıyorum. Çok çeşitli faydaları olan zeytin yağı, makyajımızı temizleme konusunda da ayrı bir faydalı.
      Ben eskiden beri göz makyajı temizleyicilerine pek para harcamış değilimdir. Sadece bir dönem Maybelline nin temizleyicisini kullanmıştım, ondan da memnun kalmayınca ya pamuk-krem ikilisi ile ya da ıslak mendiller ile temizliğimi yapardım ( ki bu ikisi cilt için sağlıklı bir temizleme yöntemi değil ) Sonrasında zeytin yağının temizleme için bire bir olduğunu öğrendim. Hem çok iyi bir temizleyici hem de badem yağının kirpikleri dolgunlaştırmasına da destek veren bir nimet :)
      Kullanımına gelince; bir parça pamuğu çok az ıslatıyorum ve pamuğu da az bir miktar olmak kaydı ile zeytin yağına batırıyorum. Aksi takdirde gözleri çok yakıyor. o yüzden çok narin ve dikkatli şekilde de temizlemek önemli. Likit eyeliner larımı bile çok güzel temizliyor.

Sevgiler xoxo
   

6 yorum :

  1. evet çok güzel fikir ben de tatilde denemiştim !
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. cnm hiç aklıma gelmezdi ya z.yağı ile makyaj temizlemek. süpermiş ;)

    YanıtlaSil
  3. Denenebilir. Zeytinyağı tam bir mucize, saçına sür, yüzüne sür, gözüne sür :))

    YanıtlaSil
  4. çok tesekkur ederız gercekten sadece rımel suren bır ınsan olarak lancome bıle cıkarmayınca bunalım agırıp aglıyordum :)

    Blogumuzdakı cekılıse katılırsanız sevınırız:)


    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil
  5. benim gözler hassastır kirpiklerim için arada badem yağı sürüyorum dikkatlice o bile yakıyor ama yine denicem tatlım sağol:D

    YanıtlaSil
  6. asit oranı düşük bir zeytin yağı bulabilirsen en azından gözüne kaçsa bile çok daha az yakar. Temizlemesi ve beslemesi açısından çok memnunum ben :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?