1 Eylül 2011 Perşembe

Erkek Dedikodusu

Bu kitabı geçen hafta aldım ve o hafta içinde bitti zaten. Ama aslında çok daha çabuk okunabilecek eğlenceli bir kitap. :) fakat ben aynı zamanda yeni bir Kore dizisini de izlemeye çalıştığımdan sık sık kitap ve dizi arasında gittim geldim :) 
Sonuç olarak eğlenceli bir kitap. Pucca kadar ağır bir dil yok. Demek istediğim şu ki; bazı yorumlar okudum Pucca'nın kitabınnda çok argoya yer verdiği gibi. Doğrudur, ama o kitabın tadıda bence oradaydı. Bu kitapta argo çok az karşımıza çıkıyor. Samimi bir dil kullanılmış yine.Konusuna gelince; iki kızın düğünde başlayan arkadaşlığını ve başlarından geçen aşkları anlatıyor bu kitap. Klasik konular ama eğlenceli. Ben diğer dizüstü edebiyatına da göz gezdireceğim sanırım. Çünkü bu kitapta bende iyi not aldı. Canı sıkılanlara tavsiye edilir :))


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?