6 Eylül 2011 Salı

Flormar Long wearing lipstick L14


İşte Flormar'ın long wearing serisinden L14 :P Kısaca bahsetmek gerekirse. Beklentilerimin altında bir ruj. İnternette görüp bayılmıştım rengine. Bir kaç gün sonra da almaya gittim ancak rengi internette gördüğüme göre daha turuncu geldi gözüme, vazgeçtim almaktan. Ertesi gün geri gittim ve aldım :S Aldığımdan beri de bir kez olsun sürüp dışarı çıkmadım.


Bir kere rengi benim için fazla "turuncu". Dudağımda pütürlü kalıyor. Bana göre nemlendirmesi güzel değil. Bu serinin çok güzel renklerini görüyorum aslında ama daha da ruj alırmıyım bilmiyorum bu aralar. Okul bittiğinden ve Ada ya döndüğümden beri koruyucu haricinde çok nadiren ruj sürüyorum, sürdüğümde de Golden Rose 240 ı sürüyorum.


Bu ruju kullanan var mı aranızda? Varsa görüşleriniz nelerdir hanımlar? :)

4 yorum :

  1. Herkes aynı şeyi söylüyo bu ruj için. Rengi güzel görünüyo aslında:) Ama kuru bir ruj olduğu belli oluyo resimden de. Eh onu da long wearing adı altında oluşuna verelim:)

    YanıtlaSil
  2. Ayy aslında tam benlik bir renkmiş (: Deneyip alsaydın keşke canım.

    YanıtlaSil
  3. Koyu rengi harika. Bordo gibi ve süet bir görünüm yaratıyor :)

    YanıtlaSil
  4. bende internette görüp rengine bayılarak almıştım ama ya bana yakışmıyor ya çok turuncu evin içinde sürüyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?