30 Eylül 2011 Cuma

L'oréal Infallible N102



Benim ruj merakımı bilen erkek arkadaşım, sağolsun bana bir sürpriz yapıp bu ruju hediye etmişti aylar önce.  Ben de şimdi size bu rujdan biraz bahsetmek istiyorum hanımlar.
Öncelikle rujun bize vaad ettiklerinden başlayalım ;
16 saat kalıcılık ve refahlık sağlarken dudaları kurutmuyor . Sürekli nemli tutuyor. Çift klik sistemiyle tek kompaktta, ilk önce renkli ruju uygulayın 1 dk bekledikten sonra dudak parlatıcısını uygulayın.
Evitamini yumuşak formülü kullanımı kolaylaştırırken, öte yandan ise aynalı özel ambalajı ise işinizi kolaylaştırı.


Şİmdi gelelim benim görüşlerime; bu rujda ilk dikkatimi çeken elbette ki ambalajı oldu. Çok hoş ve kullanışlı. Gerçekten de ayna görevi görüyor. Çift taraflı. Ruj ve dudak koruyucusu içeriyor. Fakat içeriğine baktığımda, çok vasat! Benim dudaklarım zaten kuru, ve bazen pütür pütür olur, o yüzden ben her istediğim ruju kullanamıyorum.  Bu rujda ne nem olayı var ne de pürüzsüzlük olayı.


Bir kere doğru düzgün renk vermiyor. ( diğer renklerini bilemem ancak 102 numara mı, hayıır! ) Dudaklarım da pütür pütür kalıyor. Kalıcılık konusuna gelince, dudaklarımda test edemedim ama elimde test ettiğimde, çok zor çıkıyor ve iz bırakıyor.


Sevdiğimden bir hediye olması bu ruju çok özel kılıyor benim için ve ben sadece onu güzel şekilde, ambalajına zarar vermeden muhafaza etmeye çalışıyorum.
Ama bu özelliği dışında objektif yaklaştığımız da, ıhh, bana göre kullanışlı bir ruj değil :(

4 yorum :

  1. fikir güzel ama olmamis yani :/ sinir olurum böyle durumlara.

    YanıtlaSil
  2. Neden dudak koruyucuyla birlikte satıldığı anlaşılıyor:) Belli oluyo fotoğrafta kuru bir ruj olduğu ama koruyucusu işe yaramıyo mu hiç? Ayrıca erkek arkadaş konusunda çok şanslısın. Birçok erkek saçma bulur ruj, oje işlerini. E aynısı sende vaaar der geçer çoğu:)) Üstelik seninki senin için gitmiş, seçmiş, almış. Bu ruj özel olmasın da hangisi olsun daha:))

    YanıtlaSil
  3. bana gorede degıl kuruyor soyuluyor bu ruj ama ambalaj on numara sırf cakmak tipine vurulup almıştım 101 nosunu

    YanıtlaSil
  4. Fulyacım, buna da şükür :)
    Justintitled, kesinlikle koruyucu hiç bir işe yaramadı benim kuru dudaklarımda, bence o kadar para da bu ruj için değmez.
    Chick cnm çok haklısın bende ilk baktığmda, zippo tarzı bir ambalajı olması da dikkatimi çekmişti. bir ambalajdan yırtıyor zaten :P

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?