10 Eylül 2011 Cumartesi

Makyajımın temel taşları :)

Bugün evdeyim ve canım sıkılıyor. Ev temizliğinden sonra biraz haliyle yorgunluk çöktü ve ben blogumla ilgilenerek rahatlamaya çalışıyorum. 
Az önce Elf allıktan bahsettim sizlere, şimdi ise makyajımı yaparken kullandığım temel ürünleri sizlere göstermek istiyorum.


Yaklaşık 1,5-2 senedir kullandığım tek pudra. Flormar compact powder 98 numara. Eskiden sadece fondöten kullanırdım ancak cildimi çok bozdu. Beyaz beyaz yağ bezeleri çıkmaya başlayınca yüzümde bende pudraya geçiş yaptım ve bir daha da günlük makyajımda hiç fondöten kullanmadım. Hoş şu anda henüz bir fondötenim yok. Almayı planlıyorum. Bazen gece makyajı için ihtiyaç duyuyorum.


Şimdiye kadar sanırım 3 tane bitti bu pudradan. Bu bitmek üzere olan 4. yanılmıyorsam. Hemen hergün kullanmama rağmen bir pudra 4-5 ay rahat bir şekilde gidiyor. Yalnız bu bitince biraz daha ucuza kaçacağım ve pretty compact serisinden deneyeceğim. Eğer sadece ambalaj olarak fiyat farkı varsa, ki öyle olduğunu yazmış bir kaç blogger arkadaş, pretty compact serisinden yarı fiyatına alıp kalanıda başka ürünlere harcayabilirim diyorum :P Çok mu cimriyim bilemiyorum :)
Bu pudranın kapatıcılığından çok memnunum, yalnız kalıcılığı orta derece. Sivilcelenme yapmadı bende. Severek kullandığım bir ürün.


Günlük olarak genelde bu allığı tercih ediyorum. Özellikle bunu tercih ediyorum diyemem, elime bu geliyor, alıp sürüyorum, çıkıyorum. :)  Bu yazımda bahsetmiştim allığın özelliklerinden, tık tık




Bir diğer flormar ürünü olan göz altı aydınlatıcım. Bu ürünü iyi ki almışım. Severek kullanıyorum. Daha önceki bir yazımda bu üründen bahsetmiştm. Okumak isterseniz, buyrun buradan.


Son olarakta rimelim, göz altı kapatıcım ve göz kalemim. 
Rimel olarak belirli bir üründe devam etmiyorum. Sık sık değiştiriyorum. Colossaldan önce falsies i kullanıyordum maybelline nin pembe olan rimelini. Ondan daha çok memnun kalmıştım. Ama bunu da arkadaşlarım çok methedince denemek istedim. Bir daha alacağımı sanmıyorum. Az birşey kaldı, bitmesini bekliyorum!.


Bu göz altı kapatıcısı ne bereketli çıktı anlatamam. Ykm nin %50 indiriminden yararlanıp 7,5 liraya almıştım maybelline affinitone kapatıcıyı. 02 numara. Geçtiğimiz şubat ayında aldım ve o zamandan beri bolca ve düzenli olarak kullanmama rağmen henüz tam olarak bitmiş değil. O da son demlerini yaşıyor ancak 7 aydır bitmemiş olmasına şaşıyorum. Çünkü ilk aldığımda gramajı çok düşük geldi bana, hatta kararsız kaldım alma konusunda. Amann 2 ayda biter bu demiştim. Beni utandırdı :)
Özelliklerine gelince, kapatıcılığı iyi değil. Daha çok aydınlık vermek için. Tekrar indirim denk gelmezsa almayı düşünmüyorum. :D
Son olarakta çok sevdiğim göz kalemim, Golden Rose'un üretimi olan Emily. Hem çok ucuz, hem kalıcı hem de akmıyor. Bu ürünle tanışalı 4 sene oldu. Üniversiteyi okuduğum Kırıkkale de satıcı adam çok ısrar etmişti bu kalemi almam için. Ben daha pahalı göz kalemlerine bakarken, o bana ısrarla fiyatı o zaman 1 lira olan bu kalemi almamı söylüyordu. Aldım ve iyi ki de almışım. Hakkı varmış, dediği gibi çok memnun kaldım. Şu sıralar fiyatı 2-3 lira olması lazım. Bu kalemi denemediyseniz, mutlaka alıp bir deneyin derim. :)

Sevgiler xoxoxo

10 yorum :

  1. ben de bu rimele hastayim digerini hiiic sevmedim :(

    YanıtlaSil
  2. Benim de aksine şimdiye kadar kullandığım en güzel rimellerden biridir falsies :)

    YanıtlaSil
  3. Ben çok sevdim bu yazını ve birkaç sorum olacak (:
    1. Pudra yağlanmayı önlüyor mu?
    2. Göz altı aydınlatıcını nasıl sürüyorsun canım? Elinle mi fırçayla mı? Sadece göz altlarına mı yoksa kaş altına da sürüyor musun? Bunu ayrıntılı olarak anlatırsan çok mutlu olacağım (: Bu aydınlatıcıyı alayım diyorum ama fazla kaçırıp florasan gibi gezmek de istemiyorum, önce öğrenmem lazım (:

    YanıtlaSil
  4. Aybencim teşekkür ederim. Büyük bir zevkle sorularını cevaplayayım hemen.
    Pudra yağlanmayı önlemiyor. Benim t bölgem yağlıdır. Özellikle de bu havalarda kalıcılık geçmeye başladığı zaman parlamalar başlıyor,yağlı bir görüntü ortaya çıkıyor o nedenle tazelemek gerekiyor. Ama ben yine de memnunum.
    Kapatıcıya gelince, ben parmakla dağıtıyorum. Komple göz çevreme sürüyorum, kaş altı, göz kapağım ve göz altım. Bu aydınlatıcıyı alabilirsin çünkü çok aşırı bir aydınlık sağlamıyor. Ben Aydınlatıcı farla destekliyorum o yüzden :))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim canım (:

    YanıtlaSil
  6. Siz bayanların makyaj sevdası yok muuu :)

    YanıtlaSil
  7. Flormar ürünlerini ben de çok seviyorum :) 2li allıklarından pembe tonlu olanı var bende,teklilerden 2 çeşit var . Çok memnunum,hem kalıcı hem iyi renk veriyorlar hem de ucuz yaa daha ne olsun di mi :D Bu pudralarından almak istiyorum aslında ama elimde daha dolu dolu duran 1-2 pudram varken denemem zor :))


    http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Junkhead, sen de hoşgeldinn :)) haklısın. Flormarın ürünleri hem gerçkten ucuz hem de kendini flormar şu sıralar gerçekten aştı.. EE ben gibi yeni mezun ve boşta olan biri içinde vazgeçilmez ürünler :PP

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?