25 Eylül 2011 Pazar

Mecitefendi Tatlı Badem Yağı

Meşur tatlı badem yağı ve bir de ne var hint yağı. Seyrek kaş ve kirpiklere bire bir ( diyorlar ). Şahsen tatlı badem yağı ok, ama hint yağı konusunda birşey diyemeyeceğim. Bu yağı kullanıyorsanız bence hint yağına hiç gerek yok!
Benim sıkça kullandığım bir ürün. Kirpiklerimin seyrek olmasından daha önce farklı bir kaç çeşit yağ kullanmıştım ancak mecitefendiden aldığım sonucu alamadım. Düzenli olarak kullandığımda kirpiklerimde sıklaşmayı fark ediyorum. Daha sonra bir kaç hafta ara verip tekrar başlıyorum. :)

5 yorum :

  1. merhaba :)

    ben de nerdeyse 2 haftadır suna dumankaya'nın kaş ve kirpik kremini kullanıyorum :) kesin bir şey söylemek için henuz erken ama işe yarıyor gibi sanki :)

    http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ben de her zaman badem yağından yanayımdır, hem iyi hem hesaplı :)

    YanıtlaSil
  3. canım kirpiklerine nasıl uyguluyorsun badem yağını?benim gözlerimi çok yaktı :(

    YanıtlaSil
  4. bitmiş olan bir rimel fırçamı temizleyip onunla az miktarda uyguluyordum bir ara. şimdi ise parmak ucuma bir damla alıp kirpik diplerine hafiften geleck şekilde uyguluyorum. ancak benimde gözlerimi arada yakıyor yağı fazla kaçırırsam :)

    YanıtlaSil
  5. :))
    Ben de uzun zamandır kaşlarımda kullnıyorum bademyağını ve çok da faydasını gördüm, kaşlarımı aldırdığım (artık arkadaşım oldu) bayan, kaşlarımın güçlendiğini ve boşlukların dolmaya başladığını söyledi geçen gün. İşe yarıyor kısaca.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?