18 Ekim 2011 Salı

Adı gibi Pretty ruj :)


Geçen akşam dayanamayıp girdiğim dükkandan bir allık bir de ruj ile çıktığımdan bahsetmiştim. O akşam beni kandıran ikinci yaramazda işte budur! Suçludur. Kendisini kınıyorum :)


Flormar ın yeni çıkardığı Pretty ruj serisinden sahip olduğum ilk Pretty rujdur efendim kendileri ( lipgloss u saymazsak eğer buyrun burada )  Rujun yapısını çok beğendim. Nemlendirme özelliği mevcut. Dudaklarım kuru olduğu için ruj öncesi koruyuculara ihtiyaç duyarım. Pretty de ihtiyaç duymadım açıkcası. Kalıcılık açısından da bana göre başarılı.


Numarasını unutmadan yazayım :) P319. Rengi pembe desen değil, kırmızı desen değil. :) Soft bir renge sahip. Sade makyajlarımız için tamamlayıcı olabilir. Üst resimde direk sürdüğüm halini görüyorsunuz. Aşağıdaki resimde ise rengi biraz dağıttım. Beğenilerinize sunuyorum...


Sevgiler xoxo

11 yorum :

  1. Rengi güzelmiş güzel günlerde kullannn :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de aldığımdan beri pretty rujumu kullanıyorum, çok seviyorum:) Ayrıca birileri seni mimlemiş,görmüyosun. Hıh!:)

    YanıtlaSil
  3. Tonu çok çok hoşmuş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. bu pretty'lerden ben de edinmeyi düşünüyorum ambalajının rengi çok hoş ve ruj renkleride güzel gerçekten :) güle güle kullan canm ;)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir renkmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Kızlar hepinize çok teşekkür ediyorum :) justuntitled cım fark etmedim kusura bakma, o mim i henüz incelemedim bile. bu akşam letonyalı arkadaşımı yolcu ettikten sonra mim i inceleyip kendime göre de yazacağım, çok teşekkür ediyorum :))

    YanıtlaSil
  7. alıcam alıcam alıcam. ama naalet çorumda bi b.k yok !!! yarın ankaradayım inşlh. o zaman alacağım:)) tam da benm dudak rengime gider diye düşünüyorum. bakalım.. güle güle kullanın siz de..

    YanıtlaSil
  8. Ah Ankara ah.. :) teşekkür ederim :) aldıktan sonra bende sizin blogunuzda yazınızı okumak isterim :)

    YanıtlaSil
  9. cok begendım bu renginide bana hiç gitmiyor pembeler kapları bile harika

    YanıtlaSil
  10. ay deli :) sen ne sürsen yakışır sana be :)

    YanıtlaSil
  11. yok kız cingene gibi oluorum ahahah bi gün yapar koyarım hahah

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?