5 Ekim 2011 Çarşamba

Avon siparişlerim :)

Dün avon siparişlerim yeni katalog ile geldi. Ben her ay avon un kataloğunu merakla bekliyorum nedense :) çok sevdiğim ürünleri var avon'un. Gelelim siparişlerime. 
1. Avon'un yeni çıkardığı aylanı ruju :)
2. Calming effects fondöten (ivory)  avon dan aldığım ilk fondöten. Aslında ben fondöten kullanan biri değilimdir. Ama bazı zamanlarda ihtiyaç olduğunu düşündüğümden ve bu fondötenin hafif olduğunu okuduğumdan almış bulundum. Deneyince görüşlerimi yazacağım.
3.Super extend mascara, bugün kullandım ve hoşuma gitti. Daha sonra yazmayı düşünüyorum.
4. ve fondöten fırçası. İlk kez fırça ile süreceğim fondöteni. :)


Ama benim asıl bahsetmek istediğim bu ruj !! Öncelikle resimlerin kalitesinin kötü olmasından dolayı özür dilerim. İyi çekemedim. :(
Öncelikle katalog rengi ile olmadığını söylemeliyim. katalogda ki rengi daha eflatuna yakında ama bu tam bir pembe olarak elime ulaştı.  Ama bence hiç sorun olmadı :)


Ambalajı çok hoşuma gitti. Yukarıda gördüğünüz gibi küçük bir aynası ve parlatıcının olduğu kısım var. Rengide tam bir pembeeee!! Ah ahh bayıldım doğrusu.  Ben bu rujun bu kadar iyi olabileceğini düşünmemiştim. Yumuşak bir yapısı var. Sürümü kolay. Nemlendirmesi güzel. Bende topaklanma yapmadı.


Bu da kurumuş elimin üstünde ki güzel bir nemlendirme özelliğine sahip yeni rujum :)
Şahsen bugün sürdüm, stajıma gittim ve buğday tenime de yakıştırdım ,pehh özgüvene bak sen :D
Hafif bir makyaj ile gerçekten çok cici duruyor. Ayrıca ruju ambalajından ilk çıkarıp açtığımda aklıma ilk gelen makyaj türü de barbie oldu :D 


veee özet olarak, sevdim mi ? Evet!!!! 
Hoşuma giden başka bir renk seçeneği olmuş olsaydı, bu ay tekrar sipariş ederdim :)
Fiyatı, 11 lira.

Sevgiler xoxo

7 yorum :

  1. kuzum ben fondöteni denedim cildimi berbat etti çöpün yolunu gözlüyor çok kötü bir fondöten :( fondöten fırçasıda berbat cilde çizgi çizgi uygulama yapıyor..umarım sen memnun kalırsın her ikisindende cildine zarar vermez..
    bloğuma beklerim
    http://karbeyazinmakyajdolabi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ruju Çok beğendim. Fondöteni geçen yıllarda denemiştim kokusundan dolayı kullanamadım amlum alerjiki :D çok faydalı güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  3. İkinize de yorumlar için teşekkür ederim :) fondöteni yazdığım gibi iyi yorumlar okuyunca almaya karar verdim. Bakalım bende ki etkisi nasıl olur. Mutlaka iyi ve ya kötü birşeyler yazarım :))

    YanıtlaSil
  4. fondoteni ben kullanmıştım yağlı ciltler için uygun değil ama normal, kuru ve karma ciltliler için gayet güzel bi fondoten doğal ve sağlıklı bi görünüm veriyor umarım memnun kalırsın:)
    rujun da harikaa!

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim. Rujdan çok memnunum. iki gündür kullanıyorum. çok güzel :) tavsiye ediyorum mutlaka.

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan cicilerini :) bu rimelden bendede var ama pek sevmedim ben inşallah sen memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan canim, keske avon´un normal internet sitesi olsa ismarliyabilecek, bende mutlaka alirdim birseyler : )

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?