13 Ekim 2011 Perşembe

Avon super extend maskara

Bu rimel en son yaptığım avon alışverişimden. Elime ulaşalı 1 hafta oldu ve ben neredeyse bu 1 haftanın hemen her günü ( arada atladığım bir kaç günü saymazsak ) bu rimeli kullandım. Uzun kirpikler vaat ediyor ama ben kararsız kaldım açıkcası. Sevdim mi sevmedim mi bilemedim. Kötü değil. Fiyatı uygun alınıp kolayca tüketilebilir bir rimel. Ama çok iyi de değil. İlk sürdüğümde etkisi çok güzel oluyor, bir zaman sonra etkisini kaybediyor sanki. O ilk başta yakaladığım iyi etkisini sonra baktığım da göremiyorum. Bir daha alacağımı sanmıyorum. Avon un çok sevdiğim bir rimeli var ki o 3 boyutlu olan ama maalesef en son indirimini kaçırdığım için yeni katalogdan almadım :p
Tekrar indirime girmesini bekliyorum :)

İyi geceler Hanımlarrrr :))
xoxox

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?