6 Ekim 2011 Perşembe

Bitenler vol 1 #


Bu benim ilk "bitenler" yazım. Bir çoğunuz gibi bende çok seviyorum bu yazıları okumayı. Yalnız ben kolay kolay ürün bitirebilen biri değilim sanırım :)
Bakalım bakalım nelerim bitmiş..

1. Nivea pure and natural gündüz kremi. Memnun kaldığım bir krem. Yağlı bir cilde sahip olduğum için, çok çabukta sivilcelenebiliyor cildim, maalesef ki, bu krem bende böyle bir soruna neden olmadı. Emilimi hızlıydı. Tekrar alır mıyım? Evet.
2. Yaklaşıl iki yıldır markasını ve numarasını hiç değiştirmediğim Flormar pudram; burada ki yazımda
3. Saçımın çok cansız olduğu zamanlar, ona yeniden ışıltısını kazandıran şampuan Gliss. Bitireli çok çok oldu aslında ama atmamıştım aklımda bu yazıyı yazmak olduğu için. :P Ama şu an elidor un kıvırcık saçlar için olanını kullanıyorum. Ancak her an gliss e geri dönüş yapabilirim.
4. Maybelline affinitone göz altı kapatıcım 2 numara buyrun bu yazımda...
5.  Avonun artık çıkarmadığı el kremi. Daha doğrusu el kremlerinin içeriklerini değiştirdiler ne akla hizmet bilmiyorum ama kötü oldu gerçekten. Çok severek kullandığım bir kremdi. Salatalık ve limon özlü. Harika bir kokuya ve yapıya sahipti. Artık bittii :(
6. Emily göz kalemim. Az kaldı ve artık kullanabileceğimi sanmıyorum, çünkü kalemin ucunu açmakta zorlanıyorum. Kalemin ucu sivri de olmazsa kullanamıyorum pek. Bu göz kalemini çok severek kullanıyorum. Her bittiğinde mutlaka almaya çalışıyorum. 
7.  Vee çok çok çok uzun zaman önce bitmiş olan rimelim maybelline volume express. Hala atmıyorum çünkü arada fırçasını diğer rimellerime batırıp kullanıyorum :P  Çok güzel bir rimel. 10liraya indirimden almıştım. Ama şimdi fiyatları arttı. Tekrar alacak olurmuyum bilmem. Sevdiğim bir rimeldi ama en çok, falsies ten memnun kalmıştım!.

C'est bitti! :)

Sevgiler xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?