15 Ekim 2011 Cumartesi

Ekim 15inde yüzmeye gidebilmek ...


Letonya'dan dün kız arkadaşım geldi. Kendisi ile okulumuza master programı için geldiğinde tanışmıştık. Aradan 3 yıl geçti ve yine burada :)  Bu nedenle çok keyifliyim. ve malum, turist diyelim kendisine, turistleri bilirsiniz, özelliklede soğuk ülkelerden gelmişlerse, amann güneş görmesinler, soyunup atlarlar denize :) Bizim kız da bugün denize gitmek istedi, şansımıza da hava sıcaktı. Hasta olabilme ihtimalini göze alarak giydik bikinileri düştük plaja doğru yollara. Kalabalığı görünce inanamadım. Demek ki tek deli biz değilmişiz. Bu arada kalabalık dediysem yaklaşık 120 kişi falandı koca plajda ama bu mevsime göre bence fazla :) 
Bir ay sonrasında tekrar yüzüyor olmak ... <3
Bu arada resim falan da internetten değil haaa :P benim kasılmış ve çirkin ayaklarım ve boş ve de hoş bir deniz manzarası.. :)

4 yorum :

  1. Kıskandımm:) Plajlar bence insansız/az insanla daha güzel,daha rahat:)

    YanıtlaSil
  2. Bütün yaz boyunca o plaj tıklım tıklım iken, bugün o seyreklik... istediğin yere yat uzan. İlk defa o plajda bu kadar keyifliydim :)

    YanıtlaSil
  3. o kum ılık ılık oh yumuşacıktır yatak gıbı cok ıyı gelıyor bende kıskandım bak sımdı bayadır gıtmıyorum resmı gorunce cnm cekdıı kızz bnıde gotur sahıllere :D

    YanıtlaSil
  4. Yaa ne demezsin Matruşka, sonrasında öyle bir hasta oldum ki aman allah ım :D gel götüreyim seni de ama yazın gel ki hasta olmayalım :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?