16 Ekim 2011 Pazar

Flormar Blush-On no 80


Dün akşam Letonyalı kız arkadaşımı gezdirirken önünden geçtiğimiz kozmetik dükkanına girmekten yine kendimi alamadım. Aslında tamamen masumane bir şekilde girmiştim. Bir şey almayacaktım ve sadece  pretty lipsticklerin 312 nolu rujunu inceleyecektim. Beğenirsem sonra alacaktım falan filan ... Neyse dükkana girdim. Ruja baktım, bende ki golden rose 240 nolu ruja çok benziyordu, bu nedenle vazgeçtim. Bu seferde gözüm allıklara takıldı ve bu fotolarda gördüğünüz allığı aldım. :S  İlk defa bu renkte bir allık kullanacağım. Bütün yaz böyle bir allık kullanmadım ama yaz biteli çok oldu, ben ise böyle bir allıkla karşınızdayım. Sanırım sorun bende :P


Dükkanlarda ki testerleri yüzümde denemek hiç adetim değildir aslında ama ilk kez böyle bir allık almayı düşündüğüm için testerını denedim. Hoşuma da gitti. Az bir kararsızlık yaşadıktan sonra aldım. Babam beni affetsin. Allığı aldıktan sonra gözüm tekrar rujlara takıldı. Vişne çürüğü tonlarında bir ruj aldım. Onu da daha sonra yayınlayacağım. :)


Allığa gelince, dün denediğim kadarıyla yoğun bir renk veriyor. Işıltılı. Flormarın diğer allıkları gibi memnun kalacağımı düşünüyorum. Aksi bir durum yaşarsam zaten bunu da sizlerle paylaşmış olurum nihayetinde.



Sevgiler xoxo


7 yorum :

  1. ya bu post imdadıma yetişti resmen.ben de bugün bronz allık almayı düşünüyodum.nasıl sizce bronz allık olarak?çok mu fazla renk veriyo?

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar sürdüğünüze bağlı. Bazı allıklar gibi rengi belli edeceğim diye uğraşmanıza gerek kalmıyor. Fırçayı tek kat dokundurup sürdüğünüzde de rengi elde ediyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi çok güzelmiş, güle güle kullan. Numarasını da posta ekleyebilir misin acaba?

    YanıtlaSil
  4. Flormarın allıkları çok güzel oluyor,bende şeker pembesi almıştım.Bu renkte çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. numarası kaçtı acabaaa?

    YanıtlaSil
  6. Kızlar kusura bakmayın nasıl unuttum en önemli şeyi bilmiyorum ama ekledim numarasınıda şimdi :)

    YanıtlaSil
  7. Canım güle güle kullaan ;) Hakkaten yaz bitti sen bu ton bir allık almışsın hehehh .. Olsun arada değişiklik olur işte :)) Baya ışıltılıymış bu renk ya ben sürsem palyaço gibi olurum beyaz tenimle herhalde :D Tonu çok hoşmuş ama .

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?