31 Ekim 2011 Pazartesi

a millioner's first love


Bu Korelilerin artık insanı ağlatmayı sevdiklerini düşünmeye başladım. Bu ne kardeşim ya, onlar yüzünden göz pınarlarım kuruyacak yakında Allah korusun :P zaten sulu göz bir insanım da... 
Film henüz bitti. Çok etkileyici, başarılı bir dram çekmişler yine bu bizim sevimli çekikler. Allah için ama çok içten oynuyorlar rollerini. 
Filmi ilk başta sıkıcı bulmuştum ama sonrada içine alıyor sizi. Öyle elinizde peçete, bir yandan burnunuzu öteki yandan gözlerinizi silerek izliyorsunuz filmi.
Kore ve dram ikilisini sevenler için bence kaçırılmaması gereken bir film.

 İzlemeyi düşünenlere şimdiden iyi seyirler :)

7 yorum :

  1. aynı fikirdeyim.. Aksiyon tarzı filmleri sevmeme ragmen son zamanlarda Korelilerin dizilerine merak saldım :) bu filmini izledim ve hoşuma gitti.. Amerikan dizi ve filmlerinden sonra farklı bir dünya gibi geldi hoşuma gitti :D

    YanıtlaSil
  2. Korenin filmleri de dizileri de hep aynı sıkıcılıkta başlayıp müthiş bir sonla biter. :)

    Güzel seçim olmuş senin için. Ve içten oynadıklarına kesinlikle katılıyorum.

    YanıtlaSil
  3. bak merak ettim simdi, cok severim böyle duygusal filmleri, kendime gelemem sonra kac gün : D

    YanıtlaSil
  4. hyun bin:DDDD old boy'u izle deerim harika, dizilerden de secret garden, boys over flowers, full house tavsiye ederim.ben de cok seviyorum kdramaları yeni keşfettim

    YanıtlaSil
  5. Ay nasıl üzülmüştüm bu filmde anlatamam:( Birden görünce gene kötü oldum :(

    YanıtlaSil
  6. Hala fotoğraflarını görünce içim bir hoş oluyo nası bi filmdir bu 2 gün geçmemişti etkisi hollywod falan yalan hikaye asıl film ler diziler korelilerde =)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?