1 Ekim 2011 Cumartesi

Nasıl bir nimettir bu banyo kesesi ? :)

Belki biraz basit bir konu olacak bu ama ben yine de yazmak istedim, belki ben gibi bu konuda az bilgisi olanlar aramızda varsa diye.
Geçen gün özellikle nette bu konu hakkında biraz araştırma yaptım. Çünkü ben duştan sonra bile kendimde hep bir eksiklik olduğunu fark ediyordum. Ya yanlış bir kese kullanıyordum ya da yanlış bir uygulama yapıyordum. Bunun nedeninin gerçekten ki yanlış kese olduğunu fark ettim.
Bir kere kese deyince aklımıza direk özellikle de hamamlarda kullanılan bu yukarıda ki foto da gördüğümüz banyo kesesi gelmeli. Vücudumuzda ki gözenekleri açan, kirleri arıtan, bize pürüzsüz bir cilt sağlayacak olan kese türü budur hanımlar. Hem fiyat olarakta çok ucuz. 
Ben kaç zamandır Migrostan aldığım, bulaşık teli gibi olan bir kese kullanıyordum. Hem fiyatı fazla hem de can yakmaktan başka bir işe yaramıyor. Ancak bizim o klasik keselerimiz, hem işlevsel hem de ucuz. 
Banyoya girdikten hemen sonra keseyi yapmıyoruz. Mümkün olduğunca kese işlemini en sona saklıyoruz. Diğer temizlik işlemlerimizi yaparken, banyoya da yayılan sıcak suyun buharı ile hem gözeneklerimiz açılacak hem de cildimiz yumuşayarak kese işlemi için daha düzgün bir ortam sağlanmış olacak. Keseyi uygularken mümkün olduğunca tek yöne doğru yapmaya dikkat etmemiz gerek aksi halde ( özellikle hassas cilde sahip olanlar daha çok dikkat etmeli ) cildimizde hasarlar meydana gelebilir. Kese işlemi sonrasında da kullandığımız vücut şampuanı ya da sabun ile rutin temizliğimizi sonlandırabiliriz. Hafta da 1 kez kese yapımı idealdir. Vücut peelinlerine para harcamaktansa, her yerden rahatlıkla bulabileceğiniz bu banyo keseleri ile kendimize 5 - 10 dk fazladan ayırmamız çok daha sağlıklı ve güzel sonuçlar elde etmemizi sağlayacaktır. :)

Sevgiler xoxo

7 yorum :

  1. Ben de bulaşık teli gibi olanlardan kullanıyorum yahu, bi dahakine bunlardan alayım bari :) Fark ediyo mu gerçekten?

    YanıtlaSil
  2. Evet cnm fark ediyor. :) vücudundan çıkanları görünce insan, sanki kaç zamandır yıkanmıyormuş hissine kaılıyor :P

    YanıtlaSil
  3. Ama bu kese nerden alındı yazılmamış? :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ben keseyi halk pazarından aldım ama sıkça gördüğüm yerler aktarlar oluyor. Rahatlıkla her yerde bulabilirsin aslında.Belki 1 milyoncularda bile vardır =)

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle çok önemli bir yardımcı cilt için..

    YanıtlaSil
  6. fark ediyor ama ben hep useniyorum, unutuyorum. asil devamli yapmak lazim
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. valla kendim bildim bileli klasik kese kullanırım çokta memnunum :) yazı çok güzel olmuş canım ne varsa gene bizim olanda var :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?