30 Ekim 2011 Pazar

One by One


Uzun zamandır benimde bloglarda görüp merakla denemek istediğim ürünlerden bir tanesiydi bu rimel. Ki ben zaten maybelline rimellerini çok beğenerek kullanıyorum genelde. One by one da maybelline serisinin şimdiye kadar kullandığım 5. rimeli. 



Dün ilk kez deneme fırsatım oldu. Diğer rimelleri gibi bu da kendini sevdiriyor açıkcası ancak bana göre diğerlerine kıyasla yapısı biraz daha yoğun. Bu da kirpiklere kısa yoldan bir dolgunluk  sağlıyor tek seferde :)


One by one ın fırçası daha tombik ve biraz daha sert. Sürümü her zaman ki gibi kolay. Sonrasında dökülme yapmıyor ve kolay temizleniyor. Sanırım ben çoook uzun bir süre daha maybelline rimellerinden vazgeçemeyeceğim. Hem kalite hemde fiyat uygunluğu açısından benim gönlümde ki yeri ayrı :P



Bunlarda kullandığım maybelline rimelleri. Ancak seneler önce ilk aldığım maybelline rimelini nette bulamadım. Ya ambalajı değişti ya da  ürünü kaldırdılar, bilemiyorum. Gri ve ince ambalajlı bir rimeldi. Tek tek ayırma özelliği vardı. İkinci olarak aldığım maybelline rimeli yukarıda gördüğünüz mavi ambalajlı olan. Hem kıvrım hemde dolgunluk veriyor ama hiç biri one by one in verdiği dolgunluğu vermiyor :) Sarı ambalajlı olanıda seviyorum ama falsies i ona göre daha çok sevmiştim. Ama one by one ı hepsinden çok sevdim :)

Mutlu pazarlar xoxo

2 yorum :

  1. Benim için de Maybelline rimellerin yeri ayrıdır :) Gerçi senelerdir aynı rimelini kullandım çok sevdiğim ve alıştığım için ,define-a-lash kullandım . Şuan elimdeki bitince de One by one ıma geçeceğim . İndirimdeyken alıvermiştim :)) Maybelline rimellerden memnun olmayan pek duymadım zaten . Bir rimele 100 tl. verenlere şaşıyorum böyle güzel uygun fiyata rimeller varken yaa :D Güle güle kullan canım !

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım. Ben de aynı fikirdeyim. O yüksek fiyatlı rimellerin bunlardan çokta fazla bir farkı olduğuna inanmıyorum ayrıca :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?