9 Ekim 2011 Pazar

Thank God, I was in WATSONS !!!


Bir çoğunuzun blogunda okuyordum Watsons diye ve çokta merak ediyordum. Nasip dün içinmiş. Sonunda bende Watsons lı oldum artık  :D 
Bugün yapılan üds sınavı için dünden İzmir'e gittim, okul yerini öğrenmek için. Sonrasında da ver elini Bornova Forum ve WATSONSSS! çok heyecan yaptım walla dün ne yalan söyleyeyim :D
Büyük bir yer değildi. Ama sizlerin blogunda okuduğum ürünlerin hepsini orada görmek vs vs heyecanlandırdı beni LOL.
Aldıklarıma gelecek olursak. Maalesef tam anlamıyla istediğim çeşit bir alışveriş yapamadım zira çok kalabalıktı üstelik küçük bir yerdi.Tam anlamıyla da diğer ürünleri inceleyemedim :( Bir daha ki sefere inşallah. 
Kızlar, bu sizin bahsettiğiniz ballı maskeyi çok merak ediyordum. Sonunda kavuştum :P Sizler hafta da kaç kez kullanıyorsunuz?


Blistex dudaklar için yoğun bakım kremi. Dünden beri kullanıyorum. Hafif mentollü, ilaç gibi ve dudakları biraz yakıyor. Ancak çok etkili. Yumuşacık yaptı dudaklarımı ve sonrasında üzerine sürdüğüm rujumda daha uzun süre dayandı.
ve Nivea pure effect temizleyici ve toniği. İkisi indirime girmiş 15 lira. Oradaki kadının tavsiyesi üzerine aldım. Aslında niyetim Clean and Clear deep clean almaktı ama orada yoktu. Kadın da bunu tavsiye edince, hem indirimdeydi de. Aldım, bakacağız artık :)


Golden Roseee!! Ay bu ruj serisini çok sevdim ben! Watsons tan almadım bu ürünü zaten sanırsam watsons ta da Golden rose standı yok. Dışarıda ayrı bir standtan aldım 8 liraya. Uzun zamandır aradığım nude tonlarında ki rujum!! 


240 numaralı olanını zaten bilmeyen ve memnun kalmayan da yok herhalde. Bu 223 de bir harika. Bununla ilgili yorumları merak edenler buradaki yazıma göz atabilirler.


Rengide tam olarak fotoda gördüğünüz gibidir. :)

Sevgiler xoxo

16 yorum :

  1. Hepsini güle güle kullan canım. Ballı saç cilasını bende kullanıyorum. Bir sayı belirtemiyeceğim fakat her banyo yapışımda kullandığımı söyleyebilirim. Onu kullanınca saç kremine gerekte kalmıyor. Benim çok sevdiğim bir üründür kendisi. Seninde memnun kalacağından eminim:)

    Banada beklerim :) http://aswanginkosesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) umarım faydasını görürüm bende ..

    YanıtlaSil
  3. bende her yıkamamda kullanmadım maskeyi haftada 3 kez filan kullandım bide yogurtlusunu denedim ben oda buklelerimi daha belirginleştirdi ballı yerine yoğutlu kullanıyorum artık

    YanıtlaSil
  4. ben de ballıyı haftada 3-4 kere kullanıyorum. güzel bence de (:
    blistex'i de gece yatmadan mutlaka sürüyorum şahane bir şey.

    YanıtlaSil
  5. yoğurtluyu bir daha gidersem inş almalıyım öyleyse :) çünkü saçlarım dalgalı kıvırcık arası garip birşey olduğundan çok tel tel oluyor çoğu zaman!!

    YanıtlaSil
  6. Başlığa bayıldım :) watsons ballıyı bende kullanıyorum aşırı memnunum :)

    www.irmakeup.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. kıvırcıgım aalmışın sonunda ben maskeyı bır yapıp bır yapmıyorum bazende hep kullanıyorum :)nıveadan memnun kalırsan söyle :) merak edıyordum bu urunu.

    YanıtlaSil
  8. aldım sonunda başımda göğe erdi canım ya :) aradan biraz zaman geçsinde yazacağım niveayıda. dün başlamış bulunmaktayım kullanmaya..:)
    ırmakcım bakalım umarım bende memnun kalırım :)

    YanıtlaSil
  9. Hadi gözün aydın diyelim o zaman :) Ürünlerini de güle güle kullan, maskeyi ben de aldım ama daha sıra gelmedi :)
    Rujun da süpermiş.

    YanıtlaSil
  10. canm aynı ruju ben de kullanıyorum. harika hatta 2. sini aldım. aynı ton. muhteşem güzel bir ton:)) aynı maskeyi ben de kullanıyorum 6 ay oldu hala yarıda. süpper bir ürün o da:)güle güle kullan sen de..

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkür ederim kızlar :))

    YanıtlaSil
  12. ballı maskeden ben de memnunum ama diplerine sürmemeye çalışıyorum.
    bu arada rujun rengini çok sevdim ben de ilk fırsatta bakıcam :)

    YanıtlaSil
  13. bu ballıdan bende kullandım bi kere ama bi daha almak nasip olmadı çünkü ne zaman gitsem yok ! azimliyim ama bulursam kapıcam 3-5 tane :)çok memnun kalmıştım ben ve maske gibi değilde daha çok saç kremi gibi kullandım ve her banyoda kullandım diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  14. Bu yüz temizleme jeli ve toniği eskiden "Nivea Young" serisi olarak satılıyordu.Ben çok memnun kalmıştım.Yağlı ve sivilceye meyilli bir cildin varsa özellikle onlara çok etkili ;)

    YanıtlaSil
  15. eyvah bu 223'ü de çok beğendim hadi bakalım o da listeye eklendi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güle güle kullan o zaman :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?