31 Ekim 2011 Pazartesi

Yumuşacık eller, sağlıklı tırnaklar :)

Benim bir ablam var. Küçüklüğümde hatırlıyorm, daha ilk okula gittiğim yıllarda, el bakımına aşırı özen gösterirdi ve bir dolap dolusu ojesi vardı. Hayranlıkla izlerdim onu ve bana hep bir bayanın kendini elleri ile belli ettiğini söylerdi. Tabii ben bunun ne kadar doğru olduğunu ilerleyen yaşlarda anlamaya başladım. Hayatım boyunca sadece bir kez manikür yaptırdım. Sonra bunun boşuna para israfı olduğunu düşünüp evde kendi yöntemlerimi uygulamaya başladım. Ama bugün tam olarak bahsetmek istediğim nasıl manikür, tırnak bakımı yaptığım değilde, çabucak kuruyan ve zamanında beni çıldırtacak derecede soyulan tırnaklarımın nasıl yola geldiği.




İlk olarak şunu belirtmeliyim ki, sıkça oje kullanan biri değilimdir. Bazı dönemlerde abarttığım olmuştur ama genele bakıldığında ara sıra sürenlerden ve ojeyi uzun süre tırnakta bekletmeyenlerdenim. Ama buna rağmen tırnaklarımda aşırı bir kırılma soyulma yaşanırdı. Tırnak çok az boyutta dahi uzatamazdım. Bana bu konuda yardımı olduğuna çok inandığım, sizlerinde çok iyi bildiği 3 ürünü paylaşıyorum.
 Birincisi kesinlikle kalyon. Merak edip denemek amaçlı almıştım. O saatten sonra ne olursa denemeye hazır haldeydim ne de olsa. 2buçuk lira gibi bir fiyata satılan bu ürün bence tırnaklarımın sertleşmesinde ki en büyük etkenlerden biri.


Bir diğerinin ( aslında hakkında çok çelişkili yorumlar yazılan ) Flormar asetonsuz oje çıkarıcısı olduğuna inanıyorum. Bana göre ojelermi çıkarma performansı iyi. Tırnak yüzeyimi yıpratmadan, kurutmadan, ojelerimi çıkardığını ve tırnaklarımın korunması açısından da yardımda bulunduğunu düşünüyorum.





 ve son olarakta sevgili ojemrujumrimelim in yapmış olduğu çekilişinden kazandığım ve sonrasında neden daha erken tanışmadım sanki dediğim bu ürün var . Aslında tam olarak el ve tırnak kremi kendisi o şekilde yazıyor bendekinin üzerinde. İçerisinde paraben olduğu doğru ancak parabenin de belirli miktarda kullanılmasının bir zararı olmadığını da okumuştum. Şimdiye kadar kullandığım en güzel nemlendirmeye sahip el kremi. Krem çabucak emiliyor, etkisi uzun sürüyor. Ben sık sık tırnaklarıma da bu krem ile masaj yapıyorum ve geçtiğimiz temmuz ayından bu yana artık tırnak soyulmaları yaşamıyorum :)


2 yorum :

  1. kalyon gerçekten çok güzel :) ben de yıllardır kullanıyorum. bir de formula snh'ım var tabıı :) 5ıncı şişeyi de bıtırdım.tırnaklarımda da hıc bır sorun yok ama 6ıncısını alsam mı almasam mı dıye dusunuyorum bu aralar :)

    YanıtlaSil
  2. Flormar'ın asetonsuz oje çıkarıcısını almaya gitmiştim dün,Parmex asetonlar baya bir indirime girmiş kayıtsız kalamadım,o yüzden deneyemedim Flormar'ı :)

    bu arada bende bir mim'in var canım haberin olsun ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?