15 Kasım 2011 Salı

Ablama teşekkürler ve annem, iyi ki doğdun!



Kızlarrrrr, ben bu far setine aşık oldum resmen!! Kabına hayran kaldım. Benim için öz ablamdan farksız olan ablama çoook teşekkür etmek istiyorum bir kez de sizin huzurunuzda. Kendisinde görüp bayıldığım bu seti hiç düşünmeden bir anda bana hediye etti. O daha çocukken, oyuncak bebek yerine benimle oynayan :), sonrasında benimle ilgilenen, büyüdüğüm her an yanımda olan, çömertlikte sınır tanımayan ablam... Far bahanesi oldu, hem size hediyemi gösterirken bir yandan da böyle bir ailem ve aile içinde böyle üyelere sahip olmaktan duyduğum mutluluğu da sizlerle paylaşmak istedim. :) İyi ki varsınız canım ailem <3




VE , CANIM ANNEM...


DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...  
SENİ ÇOK SEVİYORUM ... <3


( Babam gitmiş orkide almış anneme, çok şaşırdım :D )


6 yorum :

  1. Babalar şaşırtıyo bazen öyle:D Anneciğinin doğum günü kutlu olsun :) Far paletine bayıldım, çok da güzel swatch yapmışsın. Güle güle kullannn :)

    YanıtlaSil
  2. Anneciğinin doğum günü kutlu olsun. Farların rengine bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. paletine bayıldım çok güzel :) ama en çok sevdiğin insanların seni mutlu etmesine bayıldım :) annenin doğum gününü kutlar,annene sağlıklı yarınlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim hepinize güzel yorumlarınız ve mutluluğuma ortak olduğunuz için :)

    YanıtlaSil
  5. farların rengi çok güzelmiş güle güle kullan annenin doğum günü kutlu olsun orkide çok güzel bir hediye olmuş bu arada bende mimim var canım:)
    http://daphnezamani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. canım çok teşekkür ederim :) bu arada mim i büyük bir zevkle yapacağım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?