18 Kasım 2011 Cuma

Avon Blackened metal



1 ay önce siparişini verdiğim ancak daha elime az önce ulaşan avon siparişlerim. Bana ulaşana kadar zaten bir çok blogger arkadaşımız ürünlerini kullanıp tanıttılar bile. O yüzden ben pek bir yorum yapmayacağım. Sadece geçen ay ki siparişim bu fırça ve jel eyeliner dı. Fırçası bana çok sert geldi. Kullanabilir miyim bilemiyorum. Bir de gramajı beklediğimden daha küçüktü :) Biraz sonra da kampanya 14 kataloğunu şöyleeee enine boyuna inceleyeceğim. 


Bu arada ben bu Azra'nın katalog yüzü olmasından sıkıldım artık. Kaç katalogtur onu görmekten içim kurudu içimmmm. Duy sesimi Avon :P


Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. bu kadını seviyorum ama Avon kataloglarında çok ablak pozlarını koyuyorlar :) hehe Oriflame'in yüzü de Monica Belluci :D kadın ne kullansın Oriflame'i,daha normal birini bulabilirlermiş sonuçta biz Monica Oriflame kullanıyor diye almıyoruz Oriflame den :D

    YanıtlaSil
  2. cok güzelmis :)
    güle güle kullan :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. peki genel olarak nasıl buluyorsunuz avon ürünlerini?

    YanıtlaSil
  4. Kullandığım ürünler arasında çok memnun kaldığım ürünler de var, hiç beğenmediğim ürünler de.. Ama en çok şikayetçi olduğum konu kataloglarda ki renklerin gerçek renkleri yansıtmayışı. Özellikle de rujlarda ki renkler ve katalog renklerinin çoğu birbiri ile uyuşmuyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?