12 Kasım 2011 Cumartesi

Cansın sen Neutrogena


Bu iki ürün benim hergün kullandıklarım arasında vazgeçilmezlerim oldu adeta. Temmuz ayından beri severek kullanıyorum. İkisi için ayrı bir post hazırlamamıştım. Gerçi bilmeyen yoktur ama kullanmayanlar için şans verilmesi gereken bir ürünler olduğunu düşünüyorum.


El ve tırnak kremim bitmek üzere. Sürekli çantamda taşıyorum şu son zamanlarda. Yenilemenin vakti geldi artık. Hazır indirime de girmişken neutrogena ürünleri, değerlendirmek lazım :)
Bu kremin en sevdiğim özelliği, elleri yumuşacık yapmasının yanı sıra yağsız ve çabuk emiliyor oluşu. 

Bu arada tavsiye edeceğiniz kremler varsa, tavsiyelerinizi bekliyorum hanımlar :)

Sevgiler xoxo

14 yorum :

  1. Neutrogena ürünleri gercekten cok güzel güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
  2. tatlım ben de senin gibi yeni mezun bunalımındayım:)ekle istersen beni blogdaş olalım.Blogunu sevdim,izlemeye aldım.

    YanıtlaSil
  3. ayy kokusu yapısı pek severim bende cnm neutrogenayı

    YanıtlaSil
  4. bütün yeni mezunlar neutrogena kullanıyor bence :D

    YanıtlaSil
  5. Canım eğer biterse filan nivea repair & care yide deneyebilirsin el kremi olarak

    YanıtlaSil
  6. Tavsiyen için sağol canım :)

    YanıtlaSil
  7. ellerım cok kurudu ıce ya bulasık deterjanları ısımı bıtırdı benım krem sursem nemlenıyor ama yıkayınca gene eskı halıne donuyor nabcam bılemıyorum bu ıyı gelırmı Ki :S

    YanıtlaSil
  8. Ben çok memnunum neutrogena dan ancak gece yatmadan önce vazelin sürsen o da işe yarar ve bulaşık yıkarken bence eldiven kullanmalısın. Bu arada çok üzgünüm çekilişe kabul edemiyorum duyurma şartı olduğu için :(

    YanıtlaSil
  9. eldıvenle rhat olmuYor ama bılemıyorum bıde bunu denerım olmadı..
    evet bakdım kabUl edılmemısım uzuldumsaglık olsun sonucda hesabı olmayanlarda var yada hesabım olsa arkadas sayım 5 olsa mesela gene olmazkı amac duyurmaksa keske hıc duyuramayanlar ıcınde bısıYler yapılSa...://

    YanıtlaSil
  10. Daha önceki çekilişime böyle bir şart koşmamıştım ancak bu sefer çekilişin daha fazla kişiye duyurulması adına duyurma şartı koştum. Hesabı olmayanlar için yapacak bir şeyim yok maalesef. Aksi takdir de yorumunu sildiğim arkadaşlara da haksızlık etmiş olurum.

    YanıtlaSil
  11. hımm eger oleyse sevındım ben yenıyenı takıp edmeye baslamısdım cnm blogu zaten daha oncekı cekılısını hıc gormedım eger oleyse bıdahakıne kısmese katılırım sende kabUl edersın bu defa ....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?