7 Kasım 2011 Pazartesi

Color me


Bu ikili farı 3 gün önce Bim den aldım. Önce renkleri dikkatimi çekti, sonra fiyatı, elimde de denedikten sonra sepete attım. Fiyat olarak sanırım 3,25 ti. Bu fiyata göre işlevi benim hoşuma gitti. Zaten bim e arada bu tarz makyaj malzemeleri geliyor. Tabii ki kalitesi, içerdiği maddeler tartışılır ancak aylar önce 2 liraya color me adı altında aldığım eyeliner i severek kullandım. Ondan cesaretle bu farıda aldım. Pişman değilim :)



Bu palet renklerinden ayrı iki çeşit daha vardı. Birinci palet beyaz ve siyahtan oluşurken diğeri ise pembe ve mordan oluşuyordu. Benim dikkatimi ise bu cici palet çekti. Özellikle de, resimler de açık kahve gibi çıkmış ama, altın sarısını andıran rengi çok sevdim. Dün ilk kez kullandım. Kalıcılık açısından hoşuma gitti. 


Ayrıca açık renkli olan farı sadece gözümde değil, aydınlatıcı olarak yanaklarıma da kullandım ve çok beğendim :)

Sevgiler xoxo

5 yorum :

  1. aynısını ben de aldım ve çok hoşuma gitti hem renkleri hem yapıları. bim'e color me adıyla gelen ürünler kajal kozmetik tarafından üretilmekte o nedenle alırken tedirgin olmaya gerek yok :) çünkü kajal kozmetik Türkiye'nin ilkleri arasına girebilecek kozmetik firması. güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. bende color me allık aldım gayet memnunum.. alırken çok önyargılıydım ama şimdi iyiki almaşım diyorum fiyata göre performans harika..

    YanıtlaSil
  3. thestyle, allığı test edemediğim için almamıştım bende :(
    hüyla, teşekkür ederim. ayrıca yorumun beni memnun etti. kajal ın ürettiğini bilmiyordum. Öğrendiğimiz iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  4. canım bu markadan kalite olarak şüphen olmasın hülya yazmış zaten kajal kaliteli bir marka bende almayı düşünüyorum bayramdan sonra bana nedense avon colortrend farlarıda anımsatıyor güle güle kullan cnm.

    YanıtlaSil
  5. Chick sağol canım. Gidip diğer ürünlerine de bakacağım galiba :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?