20 Kasım 2011 Pazar

Elseve arginine direnç ve saç yağlarından fayda gördüm mü?

Biliyorsunuz bir süre önce l'oreal in yeni çıkardığı arginine direnç şampuanını almıştım. Üstelik zeytinyağı, tatlı badem yağı ve hindistan cevizi yağından da bir karışım yapmıştım. Saçlarımı yapısı gereği iki günde bir yıkayan biriyim normal şartlarda. Ancak bir yere çıkacaksam üst üste yıkadağım zamanda çok olur. Çünkü saçlarım dalgasını kaybeder ve şekilsizleşir. O nedenle saçım çok nem kaybediyor ve kuruyur. Fakat memleketin havasından mıdır suyundan mıdır bilemiyorum, döndüğümden beri saçlarım daha da cansızlaştı ve dökülmeye başladı. Dr. tavsiye edecek arkadaşlar için yazıyorum. Dr a da gittim. Tahlilleride yaptırdım, çok şükür bir eksiklikte yok. 
Gel gelelim kullandıklarımdan bir yarar sağladım mı? 
Şampuandan şimdilik memnunum. Biraz olsun yumuşamasına etki etti. Saç yağlarına gelince, ben öyle saçımda henüz bir parlama vs. görmüyorum. Bu durumdan çok rahatsızım. Egenin suyu çok kireçlidir. Bilen bilir. Ben saçım için yaptıklarımın yeterince işe yaramamasını suya bağlıyorum artık :P  Yani öyle ki herkesin bayıla bayıla anlattığı watsons ballı maskenin bile faydasını görmedim. Kızlar çok dertliyim anlayacağınız. Şöyle gür, kalın telli saçları olanlara öyle çok özeniyorum ki. ühühü ya!!! Ben de insanım!! İşsiz güçsüzüm zaten :(( Heee bak stresten de olabilir bu saç dökülmelerim :P 


Sevgiler xoxo


5 yorum :

  1. Ah evet Ege'nin suyu saçları mahvediyor kesinlikle. Benim de saçlarım hiç düzelmez ama İstanbul'da hiçbir sorunu kalmaz neredeyse. Ballı saç maskesi bana pek iyi gelmedi, Ada'da Lush yok ama bulabilirsen American Cream dene canım bir de (: Ben de Dove saç kremi deneyeceğim bir de, bakalım nasıl çıkacak.

    YanıtlaSil
  2. ayy evet ya egede benim saçımda mahvoldu memlekete gidince sorun kalmıyor bende çok şey denedim hiç işe yaramıyor senin gibiyim canım çok özenirim gür saçlara:(

    YanıtlaSil
  3. Rozita diye bir markanın saç bakım yağını kullanıyorum, birden olmuyor ama aşamalaı aşamalı saçlarım düzelmeye başladı. Sertliği kuruluğu dökülmesi azaldı özellikle dökülme 1/3 belki de daha fazla azaldı ama dökülme ile ilgili de şampuanıma çam terebetin kattım bir kaç kapak...yani bu ikisi saçıma çok iyi geldi

    YanıtlaSil
  4. Çam terebenti saçı daha da sertleştiriyor diyorlardı ve kokusu çok ağırmış ben o nedenle cesaret edemiyorum kullanmaya :S

    YanıtlaSil
  5. canım bende bir mim'in var haberin olsun ;*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?