17 Kasım 2011 Perşembe

Flormar Perfect(miş) Coverage


Son zamanlarda yeni bir göz altı kapatıcısı almaya ihtiyacım vardı. Maybelline den  sonra farklı bir marka denemek istiyordum. Flormar ın bu ürününün diğer ürünleri gibi iyi olacağına inandım ve 13 liraya 2 numaralı kapatıcısını aldım. 
Bugün ise ilk kez kullanma fırsatı buldum.  Ürünün yapısına, artı ve eksilerine gelirsek;

1. Benim için çok sıvı. -
2. Kremsi yapıda bu nedenle göz çevresinde topaklanmıyor, kurutmuyor.  +
3. Bana göre kapatıcılığı yeterli değil. Bu nedenle ürünü bolca kullanmak zorunda kaldım.  - 
4. Yeterince aydınlatıcı değil. -
5. Gramaj ve ton seçeneği açısından uygun.  +
Kullanmaya devam edeceğim ama ilk izlenimim olumlu değil bu nedenle bitirdikten sonra tekrar alacağımı hiç sanmıyorum. 

                       
Burada size ürünü bileğime uyguladığım halini göstermek istiyorum ( göz fotosu çekmeyi hala becerebilmiş değilim ) Fotoğrafların 3ü de flaşlı çekildi ancak 2.de renk tonum neden daha koyu çıktı bilmiyorum :P

1. fotoğrafta fark edeceğiniz üzere hiç birşey sürülü değil. 2. fotoğrafta ise ürünün yapısı o şekilde. 3. fotoğrafta da ürünü bolca sürdüm ve çok yedirmedim.  
Kapatma özelliği çok olmayan ve yumuşak yapılı bir ürün istiyorsanız, bu ürünü tercih edebilirsiniz. Ama Maybelline vs Flormar derseniz, Maybelline derim.

Sevgiler xoxo

4 yorum :

  1. mrb,
    ben önceleri hiç göz altı kapatıcısı kulanmazdım ta ki bir MAC dükkanında makyaj yaptırana kadar.orda bana uyguladıkları kapatıcı çok hoşuma gitti ve o gün bu gündür MAC kapatıcımı kullanıyorum.başka bir marka denemedim bile.yukarıda bahsettiğin sorunların hiç birini yaşamıyorum.sanada tavsiye ederim...sevgiler...(bu arada senin ki gibi formatlardan msj.göndermeyi beceremiyorum ve anonim'i seçiyorum.ben evomania...

    YanıtlaSil
  2. flormarin bu göz alti kapaticisini kullaniyorum gözlerime acayip rahatsizlik veriyor. icerdigi kimyasallar yan etki yapiyor yada gözlerim hassas :( iyi bir kapatici mi derseniz evet aslen iyi bir kapatici :))

    YanıtlaSil
  3. Sen kapatıcılığından memnunsan ne güzel canım :) ama bana göre değilmiş onu fark ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Aynı problemi ben de yaşadım! Bir heves aldım, sonuç hüsran.. Bir de gözlerimi yaktı ki ben lens kullanıyorum, kapatıcı kategorisinden kendisini çantada acil durum fondötenine terfi ettirdim. Oradan da emekli olur artık..;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?