22 Kasım 2011 Salı

Gabrini Summer edition M102


Alışveriş Dellysi blog sahibesinden Elf in stick allığını satın almıştım 1 hafta önce. Allığın yanında bu oje de sürprizi oldu :) Teşekkür ediyorum kendisine.  Aslında ilk görüşte şaşırdım, daha sonra gözüm renge takıldı. Hiç alışık olduğum bir renk değil bu denli sarı bir renk, üstelik sedefli :) Normalde hiç sevmem sedefli ojeleri. Ama nedense bu oje beni cezbetti. :)
 Buradan Alışveriş Dellysi'ne tekrar teşekkürlerimi sunuyorum.


 Sevgiler xoxo

8 yorum :

  1. Beğendim :):):) Allığını da beğenmişsindir inşallah kıvırcık kuzum:*

    YanıtlaSil
  2. renk güzelmiş.Önümüzdeki yaz bu rengi çok görücez.

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çok çılgın bir renkmiş :)

    YanıtlaSil
  4. ama bu renk cokkkk güzeeeel :) bende sari renk bi oje aldim bugun surdum ama pek alisamadim geri sildim :( sonra fistik yesili sürdüm ona alistim mi 5 saat falan gecti yavas yavas alisiyorum cilginlik güzeldir :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de ilk başta yadırgamıştım ama sonradan çok sevdim kızlar :)

    YanıtlaSil
  6. aaa bu çok değişik bi sarıymış. benim de var bi sarım çok seviyorum ama 3 kat sürmek işime gelmiyo :))

    YanıtlaSil
  7. Bunu ister tek kat sür ister çift kat ( ben her ojeyi çift kat sürmeyi tercih ederim ) her iki türlü de gayet hoş oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?