4 Kasım 2011 Cuma

L'oréal Arginine direnç



Bir kaç gündür televizyonda bu şampuanın reklamı dikkatimi çekiyordu. Zaten şu sıralar bitmek üzere olan şampuanı da değiştirmeyi düşünüyordum. Bugün de migrosda görünce aldım. Fiyatı 10 lira. 
Çok fazla bir beklentim yok ama deneyip göreceğiz. Umarım iyi bir sonuç elde ederim. Artık ne tür bir şampuan kullanacağım konusunda çok tereddüte düşüyorum. Sanırım memleketin havası suyu bana çok yaramıyor :P  Bu arada benim şapşal balıkları da görüyorsunuz. Yine kendilerini izliyorlar :)


Yazdıklarına göre iddialı bir şampuan. Faydasını görebilmeyi umuyorum. 

Sevgiler xoxo

16 yorum :

  1. ben de gördüm bunu inceledim, değişik de bir spreyi vardı saç diplerini sıkın falan diyordu. :)

    YanıtlaSil
  2. Lorealin ürünlerini genelde begeniyorum, bu sampuanida gördüm ama denemedim bakalim nasil cikacak :)

    YanıtlaSil
  3. Dodacım şampuandan memnun kalırsam zaten diğer ürünlerinide alırım mutkala. :)
    mervecim bende çok merak ediyorum bakalım yarın ki ilk kullanımda ne tepki vereceğim saçlarıma :p

    YanıtlaSil
  4. Benim de dikkatimi çekti reklamlarda :) Kullanınca yorumlarını bekliyoruzz

    YanıtlaSil
  5. sac kürüm bitmek üzere, bende belki bunun sac kürünü almak istiyorum, ama henüz hic bloglarda yorum okumadim, bakalim sampuanini begenecekmisin : )

    YanıtlaSil
  6. Reklamlarda gördüm, ertesi gün de aldım. Saçım çok dökülüyor bu aralar ama bayağı fayda etti, ya da bana öyle geldi:))

    YanıtlaSil
  7. wallahi bugün aldırıyorum.Umarım faydasını görürüz.ama yok yok loreal kalitesi sağlam firma,tüketiciyi üzmez,yinede bilinmez :))))

    YanıtlaSil
  8. Birçok markette kalmamış bile,zor buldum,üstelik fiyatıda çok uygun.Umarım saçlarımada çok uygun gelir,çünkü yakında kel kalacaktım yanii:) wallahi bak ben sinirden gülüyorum siz gülmeyin haaa.....:)) sonuç 2 hafta sonra belli olur,hepinizi bilgilendircem söz.....GÜLPARE

    YanıtlaSil
  9. Gülpare, bu yazımda biraz bahsetmiştim kullandıktan sonra ki izlenimleri mi. okumadıysan bir bak.
    http://uzunincekivircikk.blogspot.com/2011/11/elseve-arginine-direnc-ve-sac.html
    umarım sende iyi bir etkisi olur. şampuan hakkındaki yorumlarını da bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
  10. :))) uzunincekıvırcık wala yazını şimdi okudum.2. kullanışım ,şu ana kadar bir etkisi olmayacağı kesin,ama etkisi olacağınada inanıyorum.fakat şöyle bir durum var hemen ortak çıktı ...kızım, annnneeee bende kullanabilirmiyiiim..:)şampuanı saklamayı düşünüyorum duş jeli niyetinede kullanıyorlar.:) BYE..YAW KAPATMADAN ŞÖÖYLE ŞAMPUANA BAKTIM EKRANDA ,ÇOK ASİL DURUYOR HAA....

    YanıtlaSil
  11. Adsız, kokusunu ben sevdim şampuanın kızın haksız değil :D ama tabi en güzeli sakla.. bende bizim aileden sakladım şampuanı sadece benim olmalı dedim ama yine ortak çıktılar ürünlerime :P

    YanıtlaSil
  12. ben bir kutu bitirdim,süperdi kokusu güzel saçlarımı çok parlattı,dökülme durmadı tabi ama azaldı.uzamaya gelince inanılmaz hızlı uzadı.

    YanıtlaSil
  13. Adsız senin adına çok sevindim :) ben şu an head &shoulders kullanıyorum. Gayet memnunum :) maalesef elsevde sendeki güzel etkileri göremedim :(

    YanıtlaSil
  14. Ben birkaç ay kullandım. Bir ara su dalgası yaptırdım, kuaför saç dökülmemin su dalgası ile duracağını söyledi, gerçekten durdu. Bir-iki haftadır başka şampuana geçtim, dökülmem tekrar başladı. Muhtemelen keramet su dalgasında değil şampuanda :)

    YanıtlaSil
  15. Bende demir eksikliği vardı. İlaç tedavim bitmesine rağmen, saç dökülmem devam ediyordu. Bu şampuanı kullanmaya başladım. İlk yıkamada saçlarım yine döküldü. Bu da mı işe yaramadı diye çok üzüldüm ama 2.den itibaren saç dökülmemi durdurdu. Şok oldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu şampuana şans tanımadım açıkcası. Ben o nedenle sağlıklı yorum yapamıyorum saçım üzerindeki etkisi konusunda ama sizde işe yaramasına sevindim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?