29 Kasım 2011 Salı

Minicik bir İzmir alışverişi :)

Pazar günü İzmir de ales sınavım vardı. Ben de cuma gününden İzmir'e gittim akrabalarımın yanına. Sınav öncesi değişiklik olsun istedim hemde son zamanlarda ruhen kendimi çok bitkin hissediyordum, moral olur diye düşünmüştüm. İyi ki de gitmişim. Canım akrabalarımın yanında çok güzeeeeelll bir 4 gün geçirdim. Hazır gitmişken de içime sinen ufak tefek şeyler aldım. Sizlerle hemen paylaşmak istiyorum :)

Bacaklarımın ince olmasından dolayı kısa elbiselere karşı fobim var normalde. Aslında kısa elbise giyenlere çok özeniyorum. Çokta seviyorum ama kendim giymeye bir türlü cesaret edemiyorum her zaman. Sanırım bu fobiyi yenmenin vakti diye düşündüm ve kahverengi bu çok sade dizüstü elbiseyi denk gelmişken kaçırmak istemedim. Hatay dan 20 liraya aldım. Walla kendime de yakıştırdım hani. Elbiseyi denerken altımda ki UGG lerle de hiç fena durmamıştı hani :D 


Bu bluzuda hatay da cadde üstünde ki dükkanların birinden 5 liraya aldım. Naylon bir yapısı var ama ben rengini çok beğendim. Yeşil renge aşık biriyim normalde de ama hiç bu renkte de bir giysim yoktu, o da oldu.. :) Kesimi bol. Ön kısmı arkaya göre daha kısa. Severek giyeceğim :)



Her ne kadar mezun olsam da ders çalışmak hiç bitmeyecek galiba. Üds fransızca için sıkı sıkı çalışmam lazım ve beni çalışmaya teşvik edecek olan yeni süslü kalemlerim :D 


İzmir'e gidipte Watsons a uğramadan dönmek istemedim. Zaten Watsons a da sadece bu dudak koruyucuyu almak için gitmek istiyordum. Bir tane aldım. Lavaboya gittiğim de sürdüm ve sonra hemen gittim yedeklemek için bir tane daha aldım :) Kullananlar bilir nasıl güzel bir renk veriyor dudaklara renksiz görünmesine rağmen. Dudaklarda doğal bir pembelik oluşuyor. Almayanlar denk geldiklerinde kesinlikle almalılar. Alsınlar yani, alın... Emrediyorum :P


Roll-on um da bitmişti. Görevli koruyuculuk açısından rexona yı tavsiye etti. Bu resimde gördüğünüz ürünüde yeni çıkmış. Kokusu çok güzel. Deodorant kullanabilsem deodorantını alacaktım :( parfümünü yapsınlar bu kokunun :P
Bir de çok sevdiğim Kalyon... Diğeri bitti. Hemen yenilemek istedim bende. 
Bu arada yeni bir bitenler yazısı hazırlayacağım ama biraz biriktirmeye çalışıyorum. Çok çabuk ürün bitirebilen biri olmadığım için ... haydiii bakalım bu kız kaçar...


Sevgiler xoxo

18 yorum :

  1. elbiseni ve bluzunu çok beğendim,bluz özellikle çok çok güzelmiş :) tatilde mutlu olduğuna sevindim,güzel günler senin olsun canım :) aldıklarının hepsini de güzel günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. amin hepimizin olsun güzel günler inşallah canım. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kulla cnm elbise çok cici ;)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan :) ben de ondan önceki haftasonu İzmir'deydim KPDS için :D sınavdan çok gezmek ve alışveriş yapmak cezbetmişti :D

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir alışveriş olmuş iyi günlerde kullan :) Kalemlerinde çokk şirinn :)))
    Bu arada blogumda da china glaze oje hediye kampanyam var :)
    Katılmak istersen beklerim ;
    http://denemedenalma.blogspot.com/2011/11/tanacan-kozmetik-ile-2-kisiye-china.html

    YanıtlaSil
  6. Watsons'ın bu ürününe hastayım.Benimki eridi :( Ama harika bi ürün...Güle güle kullan canım.Fiyatı ne?

    YanıtlaSil
  7. SWL, cnm çok teşekkür ederim :)
    Juturne beauty, teşekkür ederim. İşin ucunda alışveriş olunca akan sular duruyor :)
    glh_n, teşekkür ediyorum güzel yorumun için. :)
    Özicim, sağol. 3.90 a aldım ben. :)

    YanıtlaSil
  8. Canım elbisene bayıldım, güle güle giy..Ayrıca bence bacaklarım ince, elbise giyemem diye sakın düşünme, önemli olan kendine yakıştırman :)

    YanıtlaSil
  9. Süpermiş canım bana kuzenim hediye etmişti fiyatını bilmiodum,ama harikaymış,uygun da :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan hepsini watsons dudak koruyucusunu görmüş ama denememiştim mutlaka alıcam bende :)

    YanıtlaSil
  11. ya o yeşil gömleğe bayıldım rengi tonu çok baskın çok hoş bende tam böle bişi arıyodum çok uyguna almışsın cnm güzel günlerde giy, bu arada takma bacaklarını emin ol bi çok kızda kalın bacaklarına rağmen giyiyor ;)

    YanıtlaSil
  12. oje zevki çok teşekkür ederim :)
    cecilia sağol moral verici güzel yorumun için :) ya bu aldığım bluz dan ambarlarda falan gördüm daha koyu renkleri var ama 24 lira bn şanslıyım galiba o konuda :)

    YanıtlaSil
  13. Selam,watsons dudak koruyucunun tadı nasıl? Acı,tatlı,tuzlu,iğrenç:) Tarif ederseniz sevinirim,teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Adsız, tadı çilekli :))) çilek seviyorsan beğeneceksindir :D

    YanıtlaSil
  15. Çileğe bayılırım,watsons bekle ben geliyorum :))

    YanıtlaSil
  16. bende elbise aşığı biri olarak elbiseni çok sevdim, bu eski bir post ama siyah elbiseyi görünce yorum yazmak istedim

    sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Elbiseyi ben de severek aldım ama henüz giymedim umarım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?