3 Kasım 2011 Perşembe

Minik bir alışveriş


İyi akşamlar kızlar. Bugün küçük bir alışveriş yaptım. Hemen sizlerle paylaşmak istiyorum.


Çok severek kullandığım mecitefendi tatlı badem yağı. Şişesi değişik, benim çok sevdiğim tarz da bir şişeye konmuş. Aktarcı beyimiz toptan aldıklarını ve bu şişelere dolum yaptıklarını söyledi. Sözüne güvendim umarım yanıltmamıştır beni. Değilse çok üzülürüm, çünkü mecitefendinin yağından başka marka yağ kullanmak istemiyorum. Nivea nemlendirici de indirim vardı, almış bulundum 11 liraya. Umarım memnun kalırım. Daha önce kullanmış olduğum yazısı burada, pure and natural serisinden memnun kalmıştım.


Flormar 424 numaralı oje. Rengini çok beğendim. Yazdan kalma renkleri kışın tırnaklarımda taşımaya biraz çekinsemde bugün bu renk bana zevkle eşlik edecek :) Diğeri ise golden rose 222 numaralı ojesi. Flormar ın meşhur 429 unun bir iki ton açığı.
 

Ve markafoniden siparişini verdiğim ve daha 1 saat önce elime ulaşan converselerim. Çok mutluyum çünkü bu benim ilk sahip olduğum bej renkli converse'im. Artık siyah giymekten vazgeçmeli dedim ve siyah takıntımı bununla birlikte çöpe atmış oldum. Babamın nefret ettiği, bez parçası dediği ve para vermeye acıdığı fakat beni kırmayıp tekrar bu bez parçası için para harcadığı için BABAM'a çok teşekkür ediyorum :) 
Ama ne yapayım, çok rahat ediyorum bu bez parçaları ile babacıkkk :)

Sevgiler xoxo

6 yorum :

  1. canım güle güle kullan hepsini,çok güzeller :) Golden rose'un ojesinin rengine bayılmıştım almamak için kendimi zor tuttum ama sen iyi ki almışsın :) niveanın nemlendiricisi bana hiç iyi gelmemişti,t bölgemde sürekli yağlanma yapıyordu umarım sen de öyle bir etki yaratmaz.

    converselerin zaten süper ona diyecek birşey yok ;) ama bilek converseler bana çok daha rahat geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Canımcım güle güle kullan ;) Converse lerini de güle güle giiiy :) Ben de en rahat onlarla ediyorum yaa vazgeçilmezzzz :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili blogcum sağol. aslında sende gördüğüm o pastel ojeden almaya niyet etmiştim ama hiç bir yerde bulamayınca bunlara kaldık :D
    Junkhead sağol canım. :))

    YanıtlaSil
  4. canım conwerselerinin bağcıklarının altındaki kumaşı kaldırıp bi bakarmısın made in china yazıyormu?

    YanıtlaSil
  5. Dilacım kontrol ettim ve evet yazıyor :S mağazasından aldığım eski converse i de kontrol ettim onda da yazıyor. Oha ya !! :S sanırım bundan sonra bu kadar para verip çin malı alacağıma yine diğer çin mallarından ucuz olanı alırım :P

    YanıtlaSil
  6. neguzellermıs o yeŞıl ojecıkler senın ojenı yerım kısss :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?