21 Kasım 2011 Pazartesi

Nivea pure effect - Temizleme serisi

 

Yaklaşık bir buçuk ay önce ilk Watsons maceramdan payıma düşenlerden ikisi de temizleyici ve tonikti. Niveanın bu serisini kullanmaya başladıktan sonra Yarım kalan Neutrogena liquid e ara verdim. Hem böylelikle benim için hangisinin daha iyi olabileceğini de görmüş oldum.
Maalesef, hep söylüyorum, çabuk sivilcelenen karma bir cilde sahibim. O nedenle kullanacağım ürünler hem cilt tipime hemde bütçeme uygun olmalı. Bu ikili seti 15 liraya almıştım indirimden. Ürünün bize vaad ettiklerine gelecek olursak ;



Ancak ben üründen memnun kalmadım. Temizleyicinin yeterince temizlediğinden süpheliyim. Tek güzel yani temizleme sonrası krem e ihtiyaç duymuyorsunuz yumuşacık yapıyor cildinizi. Toniğine bir anlam veremedim. Tamam alkolsüz iyi hoş amma velakin o nedir kardeşim! hiç kullanma daha iyi. Sanki pamuğuma saf çeşme suyu döküp cildimi tonikliyormuşum gibi bir his bırakıyordu. Hiç sevmedim. Etkisinide görmedim. 
Benim doktorumunda zamanında tavsiye etmiş olduğu Neutrogena liquid e geri dönüş yaptım. Zaten çok az kaldı. Ancak o bittikten sonra bu ikiliye mecburi bir geri dönüş yapacağım. Bitsin! yazık günahtır babamın parasına :P ama bir daha almam. Yalnız kendimi yeni yeni ürünler denemekten de alı koyamıyorum o da ayrı mesele.

Sevgiler xoxo

6 yorum :

  1. have used it but i wasnt happy about it:(
    Btw. Im inviting you to my International giveaway where price is bag full of gifts! You can join it here:
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/2011/11/second-international-giveaway.html

    YanıtlaSil
  2. Canim halbuki nivea temizleme jeli hakkinda güzel yorumlar okumustum, niveanin bir pembe tonigi var birde, gecenlerde mikrodermabrasion yaptirmak icin gittigim güzellik merkezinde onu kullaniyorlardi, cok sasirmistim, cünki diger ürünler hep böyle üstün kozmetik markalari ama tonic niveanin pembesiydi (oda alkolsüz) : )

    YanıtlaSil
  3. Nivea makyaj ürünlerini piyasadan kaldıracağına cilt ürünlerini kaldırsaymış daha iyi olurmuş bence:)Genelde kimse memnun değil çünkü.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. ben de tam tersi çok beğeniyorum bu seriyi özellikle de yıkama jelini.3-4 kez alıp bitirmişimdir ,tabi bu seri eskiden young serisiydi.Adı değiştirirken içindekileri de değiştirmişlerse bilemeyeceğim :/

    YanıtlaSil
  5. nıvea urunlerı tuylenme yapıyor dıe bır soylentı duymustum dogru olabılır mı acaba ?
    http://moda-kulisi.blogspot.com/
    bu arada ben de blog dunyasına yenı katıldım, senı de bloguma beklerım

    YanıtlaSil
  6. Ben öyle birşey ile karşılaşmadım, duymadım da açıkcası daha önce bu tarz birşey. Bir tek temizleyicisinden memnun değilim. Ancak nemlendircilerini severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?