19 Kasım 2011 Cumartesi

Yeniden Color me :)


Bugün Bim de color me leri görünce yine dayanamadım yanaştım yanlarına. her biri 3.45 ten satılan far, rimel ve eyeliner aldım. 


Geçen sefer bu farı aldığımda, bu da aklımın bir köşesinde kalmıştı. Bugün almak nasip oldu ama almasaymışım iyiymiş. Bu sefer ki hiç hoşuma gitmedi. Çok sevdiğim iki renk ancak renk vermiyorlar. 


Color me nin rimelini denemek istedim. Hoşuma da gitti. Yoğun bir dolgunluk vermesini beklemiyordum zaten ama kesinlikle kötü de değil. Sıradan zamanlarda yapılan hafif makyajlarda tamamlayıcı olabilir.


Color me nin en sevdiğim ürünü! Likit eyelinerı. Bundan 4 ay önce almıştım bu markanın eyelinerını denemek amaçlı. Çok sık kullanmıyordum ilk başlarda. Ama artık az kaldı, bitmek üzere. O yüzden görünce hemen yedekledim. Bence kullanımı çok rahat. Fırçası ince yumuşak. Bittikçe alacağım bir ürün kendimce.


Rengide oldukça yoğun. Eyeliner sıkça kullananlar bu ürüne de bence şans vermeliler. 


Sevgiler xoxo

9 yorum :

  1. Geçen aldığın Color Me'den memnun kalmıştın.Bu farla geçenki aynı seriden mi tatlım?

    YanıtlaSil
  2. evet canım aynı seriden. Bende anlamadım diğeri gayet güzel renk verirken bu renk vermiyor maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. bende de kremli yeşilli seti ve rimeli var ve çok güzel renk veriyodu kremli olanı.eyeliner aklımdaydı ama renk verip vermemesi konusunda emin olamamıştım şimdi bir fikir edindim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. ben ojelerinden aldım, çok kötülerdi.Makyaj ürünlerini denemedim ama

    YanıtlaSil
  5. Color Me denemek istedim yazılarını okudukça ama gerçekten büyük bir önyargım var kötü olacaklar diye :S Ama iyiki yazılarınla bizlere fikir veriyorsun canım (: Alacağım galiba ben de (:

    YanıtlaSil
  6. özellikle de eyeliner ı tavsiye ediyorum canım:)

    YanıtlaSil
  7. eyelinerı merak ettim ama acaba bi zararı dokunur mu, abuk subuk bir kimyasal var mıdır diye merak ediyorum. yani gözlerim hassas sayılır mesela golden rose'un kaleminden çook memnunken pastel'in kalemini sürünce ağlamaya başlıyorum :D ne dersin?

    YanıtlaSil
  8. Ben hiç bir sorun yaşamadım açıkcası. Ama benim cildimde çok hassas değildir. Yine de sana kalmış tabii denemeden de bilemeyiz.:S

    YanıtlaSil
  9. ayy çok güzellermiş bizim burdaki bim'lerde yoktu bunlardan bende yine mim'in var:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?